----- Original Message -----
From: Snezana Ivanisevic de BERTHET
To: Snezana Ivanisevic de BERTHET
Sent: Wednesday, April 19, 2006 11:47 AM
Subject: kampanja: pissimo zzeljku

dragi prijatelji,

zzeljko bosskovicc, nitkov koji je nedavno oteo deccanskim monasima domen
kosovo.com sa namerom da na njemu zaradi najmanje 89.730 evra (trazzi 90.000
evra, a njegovi administrativni trosskovi za devet godina su bili 270 evra)
je ugasio njegov blog na uzurpiranom kosovo.com-u, occigledno nerad da se
suoccava sa pravednom i ne uvek bass ugodnom pobunom prijatelja
kosovo.com-a.

obzirom da nam je pravo na slobodno izrazzavanje na ovaj naccin oduzet,
zzelim da vas obavestim o alternativnom naccinu da se pisse dragom zzeljku
za sluccaj da i vi zzelite da mu se javite ponovo ili prvi put i da mu
kazzete ssta mislite o njegovom gestu.

u prilogu dostavljam tri moje najnovije poruke goreimenovanom. inacce
kompletnu sadrzzine bloga imam u mojoj arhivi i bicce uskoro postirana na
moj novi sajt, www.zeljkoboskovic.com

snezzana

-----

postirano preko webmail-a na sajtu www.yunet.com (koja nosi naslov: aukcija
internet domena!) 19. aprila 2006.

od Biznisa:
ponuda: realna i konkretna
bosskoviccu, nudim ti domen zeljkoboskovic.com u zamenu za kosovo.com.
da sam na tvom mestu ne bi ccekala da vrednost ovoga prvog poraste.

od Mnemosine:
da li stvarno misliss da si gassenjem bloga ugussio diskusiju po ovoj temi?
nema veze, ssto recce bebek, "ja imam ful plejbek".

od Srpske logike:
znam da lazzess da ti prete zzivot.
ssto se srba ticce tvoj jadni zzivot je tako malo vredan da oduzimanje istog
nissta ne bi promenilo.
ko bi prljao svoje ruke i lezzao u zatvoru samo da ti ssto pre dozziviss
strassni sud.
ne verujem ni da bi albanci pretili, oni imaju obiccaj da ostave u jarku.

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште