Slusaj tutumrace...

ne radi se ovde ni o voji i o skobi nego o majmunima poput tebe koji su i
rodjenu mater
prodali da bi lakse putovalu u "evropu". Ono sta ja znam je da dok se
ratovalo od '91-ve
pa sve do '99-te, takvi kao ti su se utrkivali da se sto dublje uvuku u dupe
belosvetskim
"demokratama"... Bezali ste iz vojske i od vojske i stvorili situaciju u
kojoj su i slobe i voje
a danas dzindze mindze, tadici, dinkici i ostala gamad daju i sto im traze i
sto im ne traze.

Hapsenjem i ljigavim izdajnickim predavanjem generala, oficira i vojnika u
hag doveli ste do
toga da Srbija danas nema Armiju, da u vojsku nece niko.A ko je i lud da ide
u vojsku kad
ce takvi poput tebe da ga proglase zlocincem ako se suprotstavi shiptarima,
balijama,
ustasama i govnima iz nato-a?

Iz usta vma smrdi koliko ste srali po nama koji smo imali muda a i svesti da
sa puskom u ruci
stanemo naspram podivlajih mudzahedina, ustasa i svog tog "demokratskog"
sljama.

Kamo te da pljujes po americi koja ne priznaje nikakve medjunarodne sudove
za svoje vojnike
i oficire a da ne pricamo o njihovim predsednicima? Pa gde bi ti to kad je
to demokratija...

E, zbog takve demokratije je neuporedivo bolji voja sa svojim glupostima i
zardjalim kasikama,
a o milosevicu i da ne govorim. Zbog toga je i Arkan heroj, i moj Pedja i
David i Nikolaj.

A ti si smrdljivo usrano i posrano djubre i pokri se usima. Ne znam samo
kako te nije sramota?

goran kosovski-australijski