Vijesti

http://www.pcnen.com/designimages/spacer.gif

Posljednji update: 06. Dec 2006, 13:02

Zemunski klan planirao ubistvo Račana

Pripadnici zemunskog klana planirali su atentat na bivšeg hrvatskog premijera
Ivicu Račana kao protivuslugu hrvatskom kriminalnom miljeu za pomoć u atentatu
na srpskog premijera Zorana Djindjića, objavio je riječki Novi list, što je
potvrdio i sam Račan.

Riječki list je naveo da je planirani atentat na bivšeg hrvatskog premijera
trebao da bude izveden dok je prisustvao sahrani srpskog kolege u Beogradu,
koji je ubijen 12. marta 2003.godine.

Račan je na internet stranici Index.hr potvrdio da je korektan i istinit tekst
u Novom listu, ali da nije nikakva novost, jer se o tome već pisalo u medijima.

Račan, kako kaže, nije poslušao zahtjev da ne ide u Beograd, a dok je bio na
putu za Srbiju, dobio je poruku od predstavnika srpskih vlasti da se zbog
sopstvene bezbijednosti vrati u Zagreb, ali da je uprkos svemu otišao na
sahranu.

"Naravno da sam se bojao za svoj život, jer se samo lud čovjek ničega ne boji.
Ali strah morate da pobijedite. Jedina je alternativa bio je bijeg, a to nije
dolazilo u obzir. Ja nijesam smio da popustim, morao sam da odem u Beograd u
ime javne odgovornosti. Nikakvo popuštanje prijetnjama nije dolazilo u obzir",
izjavio je Račan za Index.hr.

Novi list kao opšte poznatu činjenicu ističe saradnju srpskog i hrvatskog
podzemlja u ratu i nakon njega.

U Hrvatskoj su nedavno uhapšena dva lica koji su navodno planirani da dignu u
vazduh vozilo Vladimira Milosavljevića Budale, člana zamunskog klana, koga
policija traži i zbog Djindjićevog ubistva, a koji je navodno trebalo da dodje
u Zadar kako bi trajektom otputovao za Ankonu, u Italiji.

POSLJEDNJI NASLOVI

Novi <http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20547>  predsjednik SNP
za saradnju sa SNS u Kolašinu

Sjetili se <http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20555>