Zato ja necu vise da cutim.A ako mi cenjeni vladika Irinej i njegovi verni
pratioci
u novotarenju zamere sto radim ovo u vreme ovog i ovako znacajnog posta,
moracu opet
da ih pitam: jesam li ja u ovom postu izvrsio "desant" na Gracanicu? Jesam
li u ovom
postu razresavao duznosti Episkope i izazivao tuce monaha? Jesam li
kaznjavao monahe
i monahinje po namastirima ranjenog Kosova i Metohije i Raske?Ja nisam.

A znam ko je, i taj "ko je" znamo s kim je.

Razmisljao sam cekajuci odgovore na postavljena pitanja, o tome, u cemu je u
stvari
problem? Zbog cega vladika Irinej,do koga moje poruke stizu,ne odgovara?

Zakljucio sam da su im odgovori teski.Ne pitanja...
Jer nema teskih pitanja, ali ima teskih odgovora.

Sto vise vreme prolazi, pitanja se sve vise gomilaju, a nas vladika
jednostavno
nece da odgovari javno, pred svima, na javno postavljena pitanja.

A ne bi mu bilo tesko ako je siguran da je Istina na njegovoj strani. Sedne,
iskuca i
objavi na sajtu nase Eparhije. Da svi vide i procitaju Istinu.Kao na primer
onaj "demanti"
SOYA-e.

Ne razumem, zasto je to problem? Stvarno ne razumem. Pitanja su jednostavna,
jasna i
glasna.Nisu teska.Nikoga ne vredjaju. Mada, sve vise vredja i povredjuje ne
davanje
odgovara.Ali i utvrdjuje u ubedjenju da novotarci ne mare za nasa misljenja
i osecanja,
vec tvrdoglavo srljaju u jeres i pri tome i nas povlace za sobom.

Pri svemu tome se prave nevesti i najvise sto se od njih moze dobiti je:
"Ne,to nije istina."
Ali dokaza je previse i na svakom mestu.Od vladicanskog menjanja Liturgije
do primoravanja
svestenika da sluze po novom.Bez odobrenja SA Sabora (SA Sinod ne bih da
spominjem jer je u
njemu vecina vladika na putu novotarstva i unijacenja).

A evo jos jednog primera...Recimo,moj engleski i nije najbolji, ali engleski
naseg vladike je
perfektan (odlicno govori i Srpski, moram da priznam). Kako onda da ja
razumem sta se
tacno i decidirano kaze u zaglavlju SSC (to im je dakle moto - ideja), a nas
vladika
izgleda ne razume?Tamo doslovce pise ovo :

"A worldwide fellowship of 349 churches seeking unity, a common witness and
Christian service"

iliti u prevodu na nas lepi srpski jezik:

"Svetsko drustvo 349 crkava koje traze jedinstvo, zajednicko svedocenje i
hriscansko sluzenje"

Ovaj prvi deo do zapete i nije bitan, ali je nastavak do tacke ono u cemu je
nas problem,
(ili sam ja opet zagazio u greh neznanja i hocu da "klevetam").

Pa zar mi do pojave preosvecenog vladike Irineja, Episkopa Eparhije ANZ,
nismo bili pred Bogom
svedoci i nismo imali po nasim crkvama hriscansko sluzenje, pa sad treba da
imamo "svog" clana
centralnog komiteta, koji ce nas,zabludele, uvesti u "pravo hriscanstvo" gde
smo "zajednicki
svedoci" i imamo "zajednicko hriscansko sluzenje"?

U tom kontekstu,evo jos jednog pitanja (a na ona predhodna,avaj,jos nema
odgovora):

Pitanje sesto:

Preosveceni vladiko, jeste li sigurni da mi, vernici Srpske Pravoslavne
Crkve zelimo da bilo
sta imamo sa SSC i njihovim : "a common witness and Christian service", ako
to zahteva da
se menja nasa vekovna, od nasih predaka i nas prihvacena Liturgija i
Crkva,kako bi smo im se
dodvorili i postali "moderni" i njima prihvatljivi?

Pitanja se mnoze, preosveceni vladiko,a ona prva jos cekaju odgovor.

Eto, ja  pitam, a pitajte i vi koji citate. Ustanite i pitajte. Nisu pitanja
ta koja nanose
stetu nasoj Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi, nego ideja koju zastupaju oni koji
odbijaju da odgovore
na postavljena pitanja, i izvuku nas iz tame neznanja i iz greha
prouzrokovanog tim neznanjem.

Pitajte dok jos ima vremena.

Jer,imajte na umu,ako mi sada ne progovorimo i ustanemo protiv IDEJE
novotaraca, ekumenizma i unijacenja,
pitace nas nasi potomci kakva je nasa vera bila kad se nismo usudili da je
branimo.

Zato, ustanite i pitajte.Pitajte i prvo molite a ako ne odgovore na
molbu,onda zahtevajte odgovore.

Jer nije greh na nama koji pitamo, nego na onima koji ne odgovaraju.

"Ekumenizam je zajednicko ime za psevdohriscanstva i za psevdocrkve Zapadne
Evrope.
U njemu su srcem svojim svi evropski humanizmi sa papizmom na celu.  A sva
ta psevdohriscanstva,
sve te psevdocrkve nisu drugo vec jeres do jeresi.  Njima je zajednicko
evandjelsko ime: svejeres."
(o. Justin Popovic)

U Brizbejnu, Australija
Marta meseca gospodnje 2010

gresni rab Boziji
Goran Kovacevic
krsten imenom Mihaila

Sav si oganj i revnost, sveti Arhistratize Mihaile, zato te molimo:
ucmale duse nase zapali ognjem revnosti tvoje, da bismo budne savesti uvek
radosno sluzili zajednickom Gospodu nasem, svesrdno se ugledjuci na tebe,
bezgresnog i svetog brata naseg, i vrhovnog vojskovodju naseg,
vrhovnog vojskovodju sve nebeske i zemaljske vojske Hristove.

Cudesni Gospod Hristos nacinio je jednu Crkvu od angela i ljudi, da bismo
se mi ljudi, koji tajanstveno predstavljamo heruvime na zemlji, ugledali na
svetu bracu nasu,na cijem celu stojis ti,luzezarni i divni Arhistratize
Mihaile.

Ti si na nebu pobedio svezlog satanu, i zbacio ga s neba na dno pakla,
pomazi i nama uvek,
molimo te, svemocni Arhangele, da i mi svepobednom silom tvojom pobedujemo
svelukavog Satanu,
koji nas sa svih strana napada i iskusava kroz bezbozne ljude,neciste
pomisli,zemaljske slasti,
opojne strasti.

Одговори путем е-поште