From: angelina markovic <ni...@beocity.net>
To: sorabia@yahoogroups.com
Sent: Thu, April 8, 2010 4:12:35 PM
Subject: Re: [sorabia] Administratoru

G. Bobo,

Niste poslali dovoljno informacija da bi se moglo videti da su ta dva
dogadjaja u ikakvoj vezi. Svako od nas ciji se e-mail pojavljuje na
mrezi dobija takvo djubre svakodnevno, nekada vise, nekada manje. Gmail
na kome imam nalog to dosta dobro eliminise osim sto moram povremeno da
pregledam da neku poruku nije smestio tamo. To se najcesce desi ako neko
pokusa da posalje poruku u kojoj ima mnogo linkova, pa se takva poruka i
inace smatra nesigurnom.

Na Sorabiji nema nikakvih botova ili slicnog sto bi slalo automatske
poruke. U svakom slucaju koristilo bi ukoliko biste bili precizniji u
opisu problema.

-- a,

boba dojcin wrote:

Gospodjo Markovic, ne budi vam zapovedjeno, pogledajte ko je sve na vasoj listi.
Posle slanja nekog posta na Sorabiju ja dobijem pun "djank meil boks" djubreta.

Unapred vam hvala.

BV