Kosovo napredovalo samo u pogledu infrastrukture

09.04.2010. 13:12

Stav Slovaèke po pitanju nezavisnosti Kosova ostaje nepromenjen, naglasio
Miroslav Lajèak u Medija centru u Èaglavici.

Ministar spoljnih poslova Slovaèke, Miroslav Lajèak, kazao je da stav
Slovaèke, koja je jedna od pet zemalja èlanica EU koje nisu priznale
nezavisnost Kosova, nije neprijateljski stav prema Kosovu i njegovim
stanovnicima.

"Mi æemo nastaviti da budemo aktivan èlan u pru¾anju pomoæi. Slovaèka je na
Kosovu prisutna u razlièitim oblicima, kao èlan Evropske unije i NATO pakta.
Slovaèka veruje u evroatlansku perspektivu zemalja regiona Zapadnog Balkana.
Mi smo ovde da vas podr¾imo, da ponudimo na¹e iskustvo", kazao je Lajèak.

Ministar spoljnih poslova Slovaèke je kazao da je Kosovo napredovalo ali da
postoji jo¹ niz nere¹ih pitanja.

"Vi¹e puta sam bio na Kosovu i mogu reæi da su se dogodile promene koje su
najvi¹e vidljive kada je u pitanju infrastruktura ali ima pitanja koja su
postojala i pre par godina, a koja ni danas nisu re¹ena. Do¹ao sam kao
predstavnik prijateljske zemlje koja je spremna i ¾eli da pomogne kako bi se
postigao cilj koji je dobar za svakog graðanina Kosova", kazao je Lajèak.

Ministar spoljnih poslova Slovaèke, Miroslav Lajèak, otvorio je danas u
prostorijama Medija centra u Èaglavici TV studio, èije je otvaranje jednim
delom podr¾ala i slovaèka kancelarija u Pri¹tini.

Pored ministra spoljnih poslova Slovaèke na konferenciji odr¾anoj danas u
Medja centru u Èaglavici, uèestvovali su i ministar za povratak i zajednice
u Vladi Kosova, Sa¹a Ra¹iæ i ¹ef Slovaèke kancelarije u Pri¹tini Miloslav
Nad.

http://www.radiokim.net/index.php

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional