IZBOR ZA MIS KANADE

Srbi vole da se hvale kako su Srpkinje najlepše žene na svetu. Da u tom
hvalisanju ima i neke istine, ovih dana potvrđuju dve devojke, naše gore list,
Jelena Pejić i Sandra Kirilović, koje će se 14. juna takmičiti u finalu izbora
za mis Kanade. Ako im pođe za rukom, jednoj Srpkinji neće biti prvi put da
postane najlepša Kanađanka, jer je pre šest godina naša Tijana Arnautović bila
mis Kanade.
Dvadesettrogodišnja Jelena Pejić već je poznata domaćoj javnosti, budući da je
2004. izabrana za mis Srbije i Crne Gore i učestvovala na izboru za mis sveta u
Kini. Do izbora za mis SCG, nosila je titulu mis Kanade i Amerike. Pejićeva je
rođena u Sarajevu, nekoliko godina živela je kao izbeglica u Srbiji, da bi se
potom odselila sa porodicom u Kanadu.

"Imala sam pet godina kada smo, moja porodica i ja, iz Sarajeva izbegli u
Pančevo. U Kanadu smo otišli 1997. godine. Kada sam sa svojih 17 godina postala
mis naše tadašnje države, bila sam prva učesnica iz dijaspore koja je pobedila
na takmičenju za najlepšu devojku. Ostala sam u Srbiji tri godine, da bih se
2007. vratila u Kanadu", ispričala je Jelena Pejić za „Akter“.
Iako je tri godine studirala u Beogradu na Univerzitetu „Megatrend“, po
povratku u Kanadu počela je studije ispočekta, upisala je komunikologiju i
upravo je završila drugu godinu.
Za razliku od Jelene Pejić, dvadesetčetvorogodišnja Sandra Kirilović rođena je
Kanađanka. Diplomirala je psihologiju u Londonu i trenutno je na master
studijama u Torontu, naučna oblast „Obnovljivi izvori energije i zaštite
životne sredine“.

http://www.srpskadijaspora.info/arhiva.asp?kat=Kanada