Pour info, la liste accepte les emails de ceux qui ne sont pas inscrits, mais
cela peut changer et je peux les "moderer".

Concernant l'HTML, je n'ai pas trouve de solution pour qu'il soit refuse et
c'est bien dommage, car comme je le dis souvent, l'HTML n'est pas une langue
reconnue en Europe (a la difference du francais et de l'anglais!). Cependant
les messages en "quoted-printable" sont moderes ET refuses.

===

For your information, this mailing list currently accept emails from people
which are not subscribed, but this can be changed and I can moderate those
messages.

Concerning HTML in messages, I found no solution to refuse them and as I
always said : HTML in not an official language in Europe (as French and
English). However, "quoted-printable" messages are moderated AND refused.

Benoit