Many thanks, it would help.

Csaba

2012/1/16 Vivien Malerba <vmale...@gmail.com>

> AFAIK, the only way to do this is to keep track of each begin, rollback,
> add savepoint, ... executed, to always know where you are.
> (Anyway this is what's done in Libgda).
>
> Regards,
>
> Vivien

Yours sincerely
Csaba Jeney
Head of R&D

GenoID Ltd.
GenoID Molekulárbiológiai Laboratórium
1528, Budapest, Szanatórium utca 19.
Phone.: +36 1 465 0124
Mobil: +36 70 454 3223
Fax: +36 1 465 0127
Email: csje...@genoid.hu
http://www.genoid.hu , http://www.hpvteszt.hu

This message is intended to be confidential and may be privileged. If
you are not the intended recipient, please delete this e-mail from your
system immediately and notify us of the erroneous transmission to you.
Any unauthorized disclosure, use, copying, or distribution of this
E-mail is prohibited.

Please consider your environmental responsibility before printing this
e-mail.

________________________________

Ez az üzenet és bármely melléklete kizárólag a címzettnek szól.
Tartalmazhat bizalmas, szellemi tulajdonnak minősülő illetve más jogvédett
információkat vagy egyéb módon lehet védve jogszabályok által. Ha nem Ön a
szándékozott címzettje, nem használhatja fel,nem hozhatja nyilvánosságra és
nem másolhatja ezt az üzenetet, annak mellékletét vagy bármely részét, és
nem cselekedhet az üzenet tartalmában bízva. Ebben az esetben kérjük,
értesítse a feladót haladéktalanul, és törölje ezt az üzenetet és minden
mellékletét rendszerébõl. A levél és tartalmának, felhatalmazás nélküli,
másolása, arhíválása jogellenes.
A levél nyomtatásakor, kérjük, vegye figyelembe a környezetünk védelmét.