Title: Message

MINIMAKS U KOMI

Posle transplantacije jetre, stanje popularnog Åoumena neizvesno, lekari konstatovali sepsu!

Posle operacije koja je krajem decembra proÅle godine obavljena na Äuvenoj Univerzitetskoj klinici u Padovi, stanje naÅeg najpoznatijeg voditelja Milovana IliÄa Minimaksa je i dalje neizvesno! Tim italijanskih struÄnjaka uspeÅno je izvrÅio transplantaciju jetre, nakon Äega je popularni voditelj smeÅten u Åok-sobu.

- Tatino stanje je neizvesno! Trenutno se nalazi u polukomi. Njegova pluÄa nisu u najboljem redu, a lekari kaÅu da je za to kriva neka vrsta sepse! Za sada prima odgovarajuÄu terapiju i mi se nadamo najboljem. Ovih dana u Padovu je otputovala i moja sestra Ana, koja svakodnevno brine o tati - kaÅe sin najveÄeg srpskog Åoumena svih vremena, Vladimir, poznatiji kao Ila.

Da jedna nesreÄa nikad ne ide sama, govori i Äinjenica da je u Beogradu nedavno, posle duge i teÅke bolesti, preminula Minimaksova supruga Biljana. Ovu informaciju Älanovi porodice, iz razumljivih razloga, i dalje kriju od poznatog voditelja, koji istovremeno u Padovi bije svoju najveÄu Åivotnu bitku.
Åelimo mu da iz nje izaÄe kao pobednik. Sa sreÄom, MiÄo!

http://www.kurir-info.co.yu/