Zaboravili prognane

Zajednicku drzavu SCG i njeno stanovnistvo predstavljali su na inauguraciji
hrvatskog predsednika Stjepana Mesica tri crnogorska drzavljanina. Vece
iznenadenje od te cinjenice, nad kojom je razlozno da se covek zamisli jeste
ono cestitanje naseg predsednika Marovica u, koliko vidim i shvatam, dragom
mu Zagrebu i Mesica, pred TV kamerama i fotoreporterima. Pitam se da li je
Vlada Srbije, za koju drzim da je u pogledu odnosa sa Hrvatskom uobicajeno
uspavana, ista nalozila tim predstavnicima u vezi njihovog ponasanja u
Zagrebu koji je kamcio po Evropi dolaske drzavnika da uvelicaju Mesicevu
proslavu, pa videsmo ko mu dode.

Pred nasom "trojkom" Mesic je govorio o zapocinjanju pregovora izmedu
Zagreba i Brisela za prijem Hrvatske u EU do kog ce doci ili 2007. ili 2009.
Niko od nasih ne rece ni rec o povratku kuci pola miliona prognanih Srba iz
Hrvatske na svoja vekovna ognjista. Juce sam ispred kuce u Novom Beogradu
video automobil iz Hrvatske sa strasnim simbolom zloglasnog pokreta iz
Drugog svetskog rata. Za razliku od izraelske vlade i vlada svih zemalja
sveta koje ne dopustaju da se hakenkrojc kao simbol smrti i unistenja naroda
igde pojavljuje, moja vlada nije za mene nista ucinila u tom pogledu.

Ipak, zvanicni Zagreb po odlasku nase trojke crnogorskih drzavljana iz te
prestonice, izjavi da ostaje pri tuzbi za genocid protiv SCG i trazenju ne
znam koliko desetina milijardi dolara odstete. Pretpostavljam za isterivanje
Srba iz te nezavisne drzave.

Zoran Krstanovic, novinar
Novi Beograd

http://www.glas-javnosti.co.yu/