Vitalij Čurkin: Obame je izjavio da Kijev ne želi dijalog ni sa kim jer želi da
naprosto – bombarduje
<http://www.dnevne.rs/tema-dana/vitalij-curkin-obame-je-izjavio-da-kijev-ne-zeli-dijalog-ni-sa-kim-jer-zeli-da-naprosto-bombarduje>

Objavljeno: 6. jun 2014. u 15:14

Više ruskih medija danas je objavilo da portparolka Stejt departmenta Džen
Psaki smenjena.

Stalni predstavnik Moskve u Savetu bezbednosti UN Vitalij Čurkin – upitan zna
li šta se sa njom dogodilo – rekao je: „Ne znam gde se izgubila“. Pa ironično
dodao: „Nadam se da će se opet pojaviti. Meni je uvek bilo veoma interesantno
da je slušam“.

Čurkin je, inače, danas skrenuo pažnju svetske javnosti na reči Baraka Obame:
„Kijev ne želi dijalog ni sa kim jer želi da naprosto – bombarduje“.

„Gledao sam danas prenos Obamine konferencije za medije posle razgovora sa
Dejvidom Kameronom u Briselu. On je tom prilikom doslovno rekao da bi želeo da
Kijev stupi u dijalog sa stanovnicima istočne Ukrajine, ali da Kijev ne želi ni
sa kim da stupa u dijalog je, naprosto, želi da bombarduje. Bilo bi
interesantno znati: da li je to greška u formulisanju, kakve se povremeno
događaju, ili je to realna pozicija. Ako je to pozicija sa kojom je upoznat i
predsednik Ukrajine Petar Porošenko – onda ćemo videti kako će se dalje
razvijati događaji“ – povukao je Čurkin.

(Fakti)

Одговори путем е-поште