http://www.blic.rs/Vesti/Politika/471882/Glasaci-sa-srpskim-dokumentima-spreceni-da-glasaju

Glasači sa srpskim dokumentima sprečeni da glasaju

Tanjug | 08. 06. 2014. - 15:59h |

Član Centralne izborne komisije na Kosovu Nenad Rikalo izjavio je
danas u Zvečanu da je nekim građanima na Kosovu bilo onemogućeno da na
vanrednim parlamentarnim izborima glasaju sa srpskim ličnim
dokumentima.

Preliminarni rezultati CIK mogu se očekivati večeras nakon 23 sata a
konačni možda tek za mesec dana, izjavio je Rikalo nakon obilaska
jednog od biračkih centara u Zvečanu.

On je novinarima kazao da nepravlnosti nije bilo osim u opštinama Peć,
Istok, Klina i Kosovo Polje gde biračima nije dozvoljeno da glasaju sa
srpskim ličnim dokumentima.

Iako je CIK doneo odluku da građani mogu glasati sa srpskim
dokumentima, to građanima u ovim sredinama na pojedinim biračkim
mestima nije dozvoljeno, rekao je Rikalo.

Odluka CIK je nedvosmislena da su sva važeća dokumenta prihvatljiva na
dan izbora, sva UNMIK dokumenta, gde se svim građanima mora dozvoliti
da glasaju sa dokumentima koja poseduju, podsetio je on.
“
Intervenisao sam u CIK i ja mislim da će to biti rešeno,” rekao je
Rikalo dodajući da će prebrojavanje glasova biti obavljeno na licu
mesta nakon zatvarnja birališta.

Rikalo je naveo da su glasovi raseljenih koji glasaju van Kosova danas
počeli da se procesuiraju i njihovo prebrojavanje će početi za
nekoliko dana, a možda ćemo prve rezultate znati sa desetak dana.

Одговори путем е-поште