princip
<http://www.princip.me/licemjerno-i-bijedno-priznavanjem-kosova-niko-u-crnoj
-gori-nije-imao-lose-namjere-prema-srbiji/16/09/2016/> .me

ЛИЦЕМЈЕРНО И БИЈЕДНО: Признавањем „Косова“ нико у Црној Гори није имао лоше
намјере према Србији

Премијер Црне Горе Мило Ђукановић рекао је да признавањем самопроглашеног
„Косова“ нико у Црној Гори није имао лоше намјере према Србији. Он је
оцијенио и да је, како је казао, битка за Космет одавно изгубљена.

Ђукановић је, говорећи о потресима у односима Србије и Црне Горе, истакао да
је један од њихових узрока била жеља Црне Горе да обнови независност, док је
признавање самопроглашеног Косова утицало на додатну стагнацију у односима
двије земље.

„Разумијем емотивни однос српске јавности према питању Косова, али у Црној
Гори нико није имао никакву лошу намјеру јер се не наноси штета некоме кога
доживљавате врло блиским са вама. Ријеч је о томе да је то била перцепција
оног што је потребно учинити на сређивању стања у региону, веће стабилности
и враћању повјерења. Говорио сам и претходној и садашњој власти, и Тадићу и
Вучићу, да је мој утисак, оно што Србија сада доживљава када је у питању
Косово, није учешће у решавању проблема Косова“ – казао је Ђукановић за Б92.

„Ту привилегију ововремена Србија нема. Ововремена Србија може само да прими
фактуру за изгубљену битку, а та битка је била изгубљена у претходним
генерацијама људи који су доносили политичке одлуке. Немојте због неке битке
која је раније изгубљена да оробљавате оно што су реалне развојне шансе
садашње и будуће Србије“ – казао је Ђукановић.

Он је нагласио и да „не треба водити битке које су изгубљене, већ да треба
са реалне тачке пројектовати најбољу визију за будућност свога народа и
државе“.

„Мислим да ће ово вријеме, а и будућност потврдити исправност оваквог става
Црне Горе“ – истакао је црногорски премијер и поновио да Црна Гора нема лоше
намјере.

„Само покушавамо да будемо одговорни и помогнемо и региону и Србији да се
окренемо будућности“ – додао је Ђукановић.

Принцип

Одговори путем е-поште