Loši odnosi sa SAD počeli Jugoslavijom

Objavljeno dana: October 16, 2016

Pogoršanje odnosa na relaciji Moskva-Vašington nije prouzrokovano konfliktom
u Siriji, već je sve počelo još raspadom Jugoslavije, izjavio je ruski
predsednik Vladimir Putin.

Pogoršanje odnosa na relaciji Moskva-Vašington nije prouzrokovano konfliktom
u Siriji, već je sve počelo još raspadom Jugoslavije, izjavio je ruski
predsednik Vladimir Putin.

Upitan da li su se odnosi između Rusije i SAD pogoršali zbog Sirije, Putin
je na konferenciji za novinare završnog dana samita BRIKS-a u Indiji,
odgovorio:

"Griješite, sjetite se šta se dogodilo u Jugoslaviji - odatle je sve
počelo".

"Ja tada nisam ni bio predsjednik. Međutim, jesam li ja okrenuo avion nad
Atlantikom? To je bio Jevgenij Primakov", rekao je ruski lider, a prenosi
Sputnjik.

"Uzgred, Boris Jeljcin je bio poseban. Kada je zauzeo prilično čvrst stav o
pitanju Jugoslavije, odmah su svi počeli da se prisjećaju kako je volio da
popije. Tako je započeta diskreditacija. Eto, odatle je sve počelo", istakao
je Putin.

(Blic Online)

http://www.bigportal.ba/losi-odnosi-sa-sad-poceli-jugoslavijom/

Одговори путем е-поште