blic.rs
<http://www.blic.rs/vesti/politika/ne-verujem-u-optuzbe-protiv-dikica-vucic-
nase-obavestajne-sluzbe-nemaju-podatke-o/z8f60y6>

"NE VERUJEM U OPTUŽBE PROTIV DIKIĆA" Vučić: Naše obaveštajne službe nemaju
podatke o terorizmu

Foto: K. Kamenov / RAS Srbija

Premijer Aleksandar Vučić izrazio je danas sumnju u osnovanost optužbi za
terorizam protiv Bratislava Dikića i ostalih uhapšenih u Crnoj Gori.

On je dodao da bi voleo da vidi i da čuje stvarne i ozbiljne podatke o tome
da je penzionisani komandant Žandarmerije Srbije planirao terorističke
akcije u Crnoj Gori.

- Gospodin Dikić svakog dana iznosi stavove protiv Vlade Srbije, ali voleo
bih da vidim i da čujem stvarne i ozbiljne podatke o tome da je planirao
neki teroristički akt - rekao je Vučić novinarima.

Premijer je rekao da lično u to ne veruje, imajući u vidu druge obaveštajne
podatke do kojih su došle srpske službe i kojima raspolaže.

Mi, rekao je, i dalje nemamo nikakve podatke, imamo određene podatke do
kojih su došle naše obaveštajne agencije.

Foto: O. Radošević / RAS Srbija

Dodao je da ni društvo u kojem je bio Dikić ne ukazuje na terorističke
aktivnosti.

Prema njegovim rečima, mnogi od onih koji su uhapšeni preko advokata su
tražili intervenciju države Srbije, ambasade Srbije u Crnoj Gori i ambasada
Srbije je poslala svoje službenike da ih obiđe u pritvorskim jedinicama.

Ponovio je da lično ne veruje u optužbe protiv Dikića, ali je spreman da se
izvini i čestita crnogorskim službama ukoliko mu neko pruži bilo kakve druge
informacije, a do sada ih nismo dobili.

- Da sačekamo šta će zvanično da kažu nadležni državni organi Crne Gore, naš
je posao i moj da brinemo o građanima Srbije. Naravno da ću se izviniti i
reći: 'alal vera uradili ste dobar posao' ako mi neko pruži bilo kakve druge
informacije, a do sada ih nismo dobili - istakao je.

Podsetio je da je Srbija imala dobre odnose sa Crnom Gorom, da Srbija želi
dobre odnose sa Crnom Gorom i da će imati dobre odnose.

Vučić je, upitan da prokomentariše izjavu bivšeg predsednika Srbije i lidera
SDS Borisa Tadića da su odnosi između dve zemlje katastrofalni, rekao da su
ti odnosi upravo u Tadićevo vreme bili očajni, jer tada nije ni razgovarano.

"Pitajte rukovodsto Crne Gore i neka vam oni potvrde kad su imali bolje
odnose sa Srbijom, pre četiri godine ili danas, i mislim da ćete čuti isti
odgvor", rekao je Vučić.

On je naveo da Srbija posle hapšenja nekadašnjeg načelnika Žandarmerije
Bratislava Dikića i ostalih državljana Srbije traži objašnjenje pravne, a ne
političke prirode.

Vučić je rekao i da Srbija i sa drugim zemljama u okruženju ima dobre
odnose, a sa Hrvatskom i pored nesuglasica bolje ekonomske odnose i veću
trgovinsku razmenu, te da je i prema BiH vodila osmišljenu, pametnu i jasnu
nacionalnu i državnu politiku.

Veza za prijavljivanje Srba - albanski komandir policije

Vučić je, govoreći o informacijama kojima raspolažu srpske obaveštajne
službe, rekao da bi voleo da hapšenje nekoliko ljudi iz Zubinog Potoka nije
zasnovano na iskazima albanskog komandira policije Seljimaja, a da se plaši
da imamo dokaze da jeste.

- Onda ne mislim da je to bio ozbiljan razlog. Čekamo da vidimo možda ima
nešto drugo, a ako je to sve zasnovano na tvrdanjama Seljimalja - a imamo
dokaze o njegovim tvrdnjama - onda ne mislim da je to bio ozbiljan razlog za
reči i kvalifikacije koje su upućene. Ipak, hajde da sačekamo, možda oni
imaju nešto više sem tvrdnje Seljimalja - rekao je Vučić i dodao da će se
crnogorske službe iznenaditi kako to srpske službe znaju.

Vučić je pojasnio i da je Sulejmani, prema saznanjima srpskih službi,
prijavljivao crnogorskoj policiji pripadnike ravnogorskog pokreta, koji su
inače, kako je rekao, njegovi politički protivnici, ali to svakako ne znači
- da su teroristi.

Одговори путем е-поште