nezavisne.com
<http://www.nezavisne.com/novosti/ex-yu/Dacic-Nervoza-zbog-mog-predloga-o-Kosovu-sve-govori/438415>

Dačić:  Nervoza zbog mog predloga o Kosovu sve govori

Nezavisne novine

2-3 minutes

  _____

BEOGRAD - Ministar spoljnih poslova Srbije Ivica Dačić ocijenio je da je
nervoza koju je izazvao njegov prijedlog o razgraničenju Kosova i Metohije na
srpski i albanski dio najbolji pokazatelj kojim putem bi trebalo da se ide u
rješavanju tog pitanja.

"Zanimljivo je, a to je primetio i predsednik države Aleksandar Vučić, da je do
sada samo moja ideja o razgovorima o razgraničenju na ono što je srpsko i ono
što je albansko izazvala veliku nervozu na mnogim stranama. Takvu nervozu ne
izazivaju ni predlozi da se odreknemo Kosova, ni predlozi da održimo zamrznuti
konflikt", rekao je Dačić za "Sputnjik".

Dačić, koji je i lider Socijalističke partije Srbije, ocijenio je da je dobro
što je u javnosti pokrenut dijalog o Kosovu i Metohiji i što se čuju različite
ideje.

"Možda je sva ta nervoza koju je izazvao moj predlog i pokazatelj kojim putem
bi trebalo da idemo i kako da dođemo do rešenja kojim će sve strane biti
nezadovoljne. Jer samo jedno takvo rešenje će istovremeno obezbediti trajan
kompromis za budućnost", zaključio je Dačić.

On je najavio da će o detaljima plana razgovarati sa predsjednikom Srbije
Aleksandrom Vučićem kada unutrašnji dijalog o Kosovu i Metohiji postane
institucionalizovan.

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove
redakcije Nezavisnih novina.

Одговори путем е-поште