Ђорђе Вукадиновић: Не знам ко је убио Оливера, али знам ко му је цртао мету,
правио спотове и водио одвратну кампању против њега
<http://www.nspm.rs/hronika/djordje-vukadinovic-ne-znam-ko-je-ubio-olivera-ali-znam-ko-mu-je-crtao-metu-pravio-spotove-i-vodio-odvratnu-kampanju-protiv-njega.html>

<http://www.nspm.rs/pdf/hronika/djordje-vukadinovic-ne-znam-ko-je-ubio-olivera-ali-znam-ko-mu-je-crtao-metu-pravio-spotove-i-vodio-odvratnu-kampanju-protiv-njega.pdf>

<http://www.nspm.rs/hronika/djordje-vukadinovic-ne-znam-ko-je-ubio-olivera-ali-znam-ko-mu-je-crtao-metu-pravio-spotove-i-vodio-odvratnu-kampanju-protiv-njega/stampa.html>

<http://www.nspm.rs/component/option,com_mailto/link,aHR0cDovL3d3dy5uc3BtLnJzL2hyb25pa2EvZGpvcmRqZS12dWthZGlub3ZpYy1uZS16bmFtLWtvLWplLXViaW8tb2xpdmVyYS1hbGktem5hbS1rby1tdS1qZS1jcnRhby1tZXR1LXByYXZpby1zcG90b3ZlLWktdm9kaW8tb2R2cmF0bnUta2FtcGFuanUtcHJvdGl2LW5qZWdhLmh0bWw=/tmpl,component/>

уторак, 16. јануар 2018.

 Народни посланик и уредник НСПМ осудио је убиство Оливера Ивановића и упутио
саучешће његовој породици.

„Страшно. Искрено и дубоко саучешће породици несрећног Оливера. Живео је и умро
усправно.“, написао је Вукадиновић на Твитеру.

„Не знам ко је убио Оливера. Али сви знамо ко му је цртао мету, ко је водио
одвратно прљаву кампању, правио скарадне спотове и застрашивао његове
присталице и пријатеље. И ко сада лије крокодилске сузе по истим тим медијима
са којих је пре пар месеци против њега водио хајку“, написао је Вукадиновић.

(НСПМ)

Пристигли коментари (11)
<http://www.nspm.rs/component/option,com_yvcomment/ArticleID,190355/url,aHR0cDovL3d3dy5uc3BtLnJzL2hyb25pa2EvZGpvcmRqZS12dWthZGlub3ZpYy1uZS16bmFtLWtvLWplLXViaW8tb2xpdmVyYS1hbGktem5hbS1rby1tdS1qZS1jcnRhby1tZXR1LXByYXZpby1zcG90b3ZlLWktdm9kaW8tb2R2cmF0bnUta2FtcGFuanUtcHJvdGl2LW5qZWdhLmh0bWwjeXZDb21tZW50MTkwMzU1/view,comment/#yvComment190355>

Пошаљите коментар
<http://www.nspm.rs/hronika/djordje-vukadinovic-ne-znam-ko-je-ubio-olivera-ali-znam-ko-mu-je-crtao-metu-pravio-spotove-i-vodio-odvratnu-kampanju-protiv-njega.html#comment>

Одговори путем е-поште