Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Nemalo puta sam pisao i na primjerima iz prakse
<https://tangosix.rs/2017/21/11/kolumna-alena-scurica-kako-se-aerodromski-koncesionar-moze-promijeniti-nakon-dovrsene-koncesije/>
  dokazao kako koncesija nije najbolja, pa čak ni dobra opcija za glavnu zračnu
luku neke države, posebno onu koja donosi ozbiljan profit, te je od strateške
važnosti za državu.

Dokazao sam kako gotovo sve države „Zapadne“ Europe (pri čemu mislim na
Zapadnu, Sjevernu, Središnju i Južnu Europu) u svojim glavnim zračnim lukama
imaju potpuno ili većinsko vlasništvo. I upravo takvi državni operateri zračnih
luka drže koncesije ili vlasništvo zračnih luka „istoka“ i trećeg svijeta.

No, nakon uzaludne borbe sa vjetrenjačama u slučaju zagrebačke zračne luke
rekao sam „gotovo je, više pomoći nema, i nema smisla plakati nad prolivenim
mlijekom, sada potporu treba dati koncesionaru za benefit zračnog prometa u ZL
Zagreb“. Isto tako ću reći i sada.

Oni koji odlučuju su odlučili. I sada imaju težak zadatak izvući što bolje
uvjete, a na strukovnoj javnosti je da pruži potporu koncesionaru, te da
napravi sve da se od koncesije izvuče što više.

DALJE….
https://tangosix.rs/2018/16/01/kolumna-alena-scurica-da-li-je-vinci-dobar-izbor-za-beograd/

Одговори путем е-поште