b92.net
<https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=01&dd=19&nav_category=16&nav_id=1348711>

"Ivanovića ubila organizovana i pripremljena grupa"

7-9 minutes

  _____

Beograd -- Istraga i dalje ne daje odgovore na suštinska pitanja pozadine
ubistva Olivera Ivanovića. Ono što se zna, jeste način na koji je izvršen
atentat.

Izvor: prva petak, 19.01.2018. | 00:12

Foto: Tanjug, AP

“Ovo podseća na političke atentate iz devedesetih godina, to je očito uradila
organizovana i pripremljena grupa, neko ko ima iskustva ili je pripadnik nekih
vojnih paravojvnih jedinica ili ima dugo iskustvo u organizovanom kriminalu”,
kaže novinar “Blica” Vuk Cvijić.

Pucano je iz tzv "duge devetke" sa prigušivačem, koja se u sličnim zločinima
najčešće koristi, i najverovatnije iz automobila koji je kilometar dalje od
mesta ubistva pronađen spaljen.

“Ne može da se kaže da je ovo ubistvo specifično po načinu izvršenja i da na
taj način možda da se gleda ko bi mogao da stoji iza njega, jer jednostavno oni
se prilagođavaju situaciji i traže najbolje najbezbedniji po njih da odrade
ubistvo i da posle toga mogu brzo da pobegnu sa lica mesta”, dodaje naš novinar
Darko Jevtić.

Sličičan tip likvidacije tipičan je za međusobne obračune kriminalaca, ali
Oliver Ivanović nije bio deo tog miljea.

“Mene više brine mogućnost da je neka specijalna služba ovo namerno ovako
uradila kako bi zavarala tragove i zamajavala istragu. Nije nemoguće da je
grupa likvidatora, ja mislim da su najmanje dvojica, iznajmljeni iz kriminalnog
podzemlja”, ocenjuje kriminolog Zlatko Nikolić.

Detalji istrage i dalje nisu dostupni javnosti.

<http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=01&dd=19&nav_category=16&nav_id=1348711>

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=01&dd=19&nav_category=16&nav_id=1348711

Envoyé de mon iPad

Одговори путем е-поште