Томислав Крсмановић, www.tomislavkrsmanovic.com.www.isil.org.Архив САНУ. GOOGLE.

*СРПСКА АФЕРА ДРАЈФУС-**/УМЕСТО ПРАВИЧНЕНАКНАДЕШТЕТЕ- ПОКУШАЈ УБИСТВА./*

Због вишедеценијских прогона вербалног деликта од почетка 1970-их година,и пре тога, због последичних штета, самсе 28.5.1994 године против Републике Србије и Републике Југославије обратиоТужбом за накнаду штете Првом општинском суду у Београду.

Овај мегамаратонски судски поступак се провлачио од најнижих инстанци, преко Вишег суда у Београду, Апелационог суда у Београду, Врховног касационог суда, све до Уставног суда Србије. А потом разуларени судови опетЈОВО НАНОВО, све испочетка, Високом касацином суду је 16.12.2016.године предата РЕВИЗИЈАТ УЖИОЦА, а Уставном суду Србије Уставна жалба, достављена 29.12.2016.године.

Ова два судска органа још нису донела одлуку.

Иако сам РЕШЕЊЕМВИШЕГ СУДА У БЕОГРАДУ О РЕХАБИЛИТАЦИЈИбр..82/10 od 14.12.2012.године оглашенжртвом прогона и насиља из политичких разлога вербалног деликта и злоупотребе психијатрије у политичке сврхе, од 1975.године, и раније, до дана изрицања решења 14.12.2012.године, и да сам из истихразлога био лишаван слободе, имовине и других грађанских права,.са правом на накнаду материјалне и нематеријалне штете, судови упорно одбијају да изрекну накнаду почињене штете, не дајући при том било какво ваљано образложење.

Колико је стање у судству Србије у расулу, се види из контрадикторних решења судова, Виши суд у Београду је у неколико наврата пресудио да ја никада нисам био жртва било каквих политичких прогона, без права на накнаду штете. А тај исти суд Решењемо рехабилитацији бр..82/10 oд 14.12.2012.годинетврди сасвим супротно. Сви судови од дана подношења захтева за накнаду штете28.5.1994 године, су одбацивали моју тужбу са образложењем да нисам никада био жртва политичких прогона. А Виши суд у Београду је 2012 закључио потпуно другачије.!

Какав хаос влада у Србији доказује оно шта се дешава са подносиоцем захтева после Решењао рехабилитацији бр..82/10 oд 14.12.2012.године.Уместо рехабилитације и престанка прогона и накнаде штете, они који су кршили моја права до 2012 године, не само да одбијају да надокнадепочињенештете, него настављајунасиље. 11 октобра 2015.године око 18 часова, на аутобуској станици број 48, на Миљаковцу 2, без икаквог повода сам физички нападнут од стране поодраслог дечака, који ми је претио убиством.и казао да његов отац контролише мој лични рачунар. Патрола Полицијске станице Раковица је привелапослатог насилника који ме је убрзо након тога физички напао у четвртак 26 новембра 2015 године, око 18 часова и 30 минута, у улици Станка Пауновића 39 А, на Миљаковцу 1. 19 маја 2016.године је мој лични рачунар стављен ван употребе. Том приликом је почињен духовни злочин,нестала је из рачунара моја књига Сага о ..ићимаТом 6, ( 2005-2016),на којој сам радио неколико година, сви драгоцени подаци и фајлови, преписка..10.6.2016.године сам купио нов компјутер. Наставила се опструкција новог личног рачунара од дана куповине новог до данас., Када сам се 10маја 2016.године око 10 часова и 30 минута вратио у стан на адреси Станка Пауновића 70, стан број 3, затекао сам у купатилу хаварију, и малу поплаву. Неко је у моме отстуству извукао цев, и пустио воду.Оваквих улазака у стан је било и раније.Невоља је највише у томе, што онима који то чине стоји на располагању храна.

Очему сам благовремено обавештавао полицијске органе.

6 септембра2016.године сам на моју емајл адресу bo...@eunet.rs <mailto:bo...@eunet.rs>, добио емајл поруку од особе која се представља као Стеван Стевановић, у којој стоји:претња смрћу.

У аутобусу 59 ми је у пар наврата за време викенда 6 и 7 маја 2017 године од непознате особе упућена претња-Готов си, како ти је здравље?

У рат широких разнера се укључује и Пошта Србије, одбијала је 25 дана да ми уручи чек са белгијском пензијом. Телеком је преувеличаваорачун за телефон, ЕПС за струју.

Утолико је све необичније да су противници Америке и Запада,се устремљивали на мене у време Слободана Милошевићаоптужујући ме да сам `` страни агент ЦИА`., a данас ти ис ти постали пријатељи Запада и САД. Ивица Дачић је на велика звона огласио1999.годинесаопштењем Кабинета Слободана Милошевића даје `` Томислав Крсмановић страни плаћеник ЦИА, и изадајник``, штоје био позив на линч. Што су пренела мас медија Србије, мој деманти није објављен по забрани Александра Вучића тадашњег министра информисња.

Напомињем да сам после овог саопштења доживео истински линч.

Сада ме више не квалификују као `` агента ЦИА` ,него трубе ван земље у ЕУ, САД и другде, да сам `` Србин``.

На делу је политички реваншизам од стране асоцијалних појединаца из редова претходног поретка који су још увек на значајним позицијама, који се не либе да се свете дан данас ономе ко им се раније замерио борећи се за демократију. Иако су они формално уз Светски поредак, у души су остали затровани мржњом према непријатељима њиховог, бившег поретка. То је већ посао за психијатре, једно им говори разум, а друго њихова затрована политичка бирократска индоктринација.

Ово вишедеценијско насиље је постало упорна и методична стратегија изнуривања, рушења здравља, покушај подмукле, дискретне, физичке ликвидације,без пуцња. Поготову то је очигледно ако се знају моје године ( 81 ).Напомињем да су досада у више наврата почињене злоупотребе са мојим здрављем, што је доказано судски и од стране надлежних вештака и здравствених органа и Решењем о рехабилитацији Вишег суда у Београду ..рех.бр. 82/10 од 14.12.2012.године, којим сам оглашен као жртва по здравље врло опаснихзлоупотреба.

Да ме тако дефинитивно уклоне као захтеваоца накнаде штете и мојих угрожених права, и као председника Покрета за заштиту људских права ..

Добро је познато да овакво перманентно насиље проузрокује по здравље разоран стрес, настају бројна обољења све до дијабетиса, можданог и срчаног удара, до колапса организма.

 Зато тако чинећи покушавају да ме тихо уклоне као тражиоца накнаде штете и повраћаја одузетог.Отворено ме понекад цинично запитају: Кад ћеш да умреш?

Сви који ме познају, укључујући и лекаре се питају, како сам успео да у оваквим околностима сачувам моје органско и душевно здравље?

Сачувао сам здравље јер имам усађен генетескикод доброг здравља, али нарочито зато што одувек гајим истински култ здравогживота.

Судским органима је дато упутство да ни по коју цену не дају правичне накнаде штете, да не враћају одузету имовину, и да не обештете све оне који су од 1945.године до данас,на било који начин оштећени незаконитим поступцима државних органа.

Јер  наводно држава нема новца, банкротираће, охрабриће безброј оних који ће тражити накнаде.

Оваква изјава није заснована на чињеницама

Тачно је да је држава драстично осиромашила, али јој имовину није отео народ, него свакојаки енормни новопечени  богаташи, тајкуни, мафијаши и криминалци, који су сви заредом били припадници различитих структура и сегмената државе.

Некажњавање и необавезивање прекршиоца на накнаду штете, наводно јер држава нема новца, их тиме подстичу. Па охрабрени настављају пир отимачина и насиља.

А ко ће и како, сутра надокнадиити оне који буду тражили накнаде данашњих произведених штета, јер многи грађани дан данас трпе ускраћивања њихових законских права? Чак и ако су судски рехабилитовани.

У прилогу линкови мојих 6 књига, описан је цео мој живот и моје породице( 1940-2017), где се виде страдања од усташа у Другом светском рату, Јасеновац,спашавањежртава Холокауста ( том 1). У Бриселу Белгија од 1965 до 1971 и од 1973 до 1974.године, насртаји албанске политичке емиграцијр, ( том 3),и анти српска емиграције, истих оних који су поклали тридесетак сродника у Другом светском рату  у Сребреници и околини. Која ме је по повратку у земљу преко својих људи у Београдау подмукло опањкала и завадила са званичним поретком, све до данашњих дана., Мене је лично хапсио Насер Орић 1980 их година док је био сарадник СУП-а Србије ( томови 3 и 4).

Демонска мржња и прогони трају до данас.

*ДОКАЗИ*

Сага о .. ићима Toм 1, ВИСКИ, ВОТКА, Шљивовица1940-1953-http\\:enlite.org/sage/1.doc

Сага о ...ићима, Toм 2, БЕОГРАДСКА КОШАВА, 1953-1965-http://enlite.org/sage/2.pdf <http://enlite.org/sage/3.pdf>

Сага о ... ићима Toм 3, РОМАН О БРИСЕЛУ 1965-1978-http://enlite.org/sage/3.pdf

Сага о ... ићима Toм 4, ЗАВЕРА ЈУГОСЛАВИЈЕ ПРОТИВ ЈУГОСЛАВИЈЕ, 1979-1992.године- http://enlite.org/sage/4.pdf

Сага о ...ићима Toм 5, PUZZLE-ИСЦЕЉЕЊЕ ДУША БАЛКАНСКИХ НАРОДА, 1993-2004.године, -http://enlite.org/sage/5.pdf

Сага о .... ићимаТом 6 , ПИЈАНАЦ КРИВЕ ДРИНЕ,Очекујући светлост са неких далеких звезда, 2005-2017.године-http://enlite.org/sage/6.pdf.

Казнена психијатрија-ко је овде - www.psihijatrijaubija.info/.../kompletna-knjiga-kaznena-psihijatrija-ko-je-ovde-lud.ht*..*

Циљ им је да мојим примеромзаплаше све оне који, као и ја, траже своју правду, да их обесхрабре- НИКАД НЕЋЕТЕ ДОБИТИ ВАШЕ.

 Како се неко усуђуједа се брани од њих ``недодирљивих. Како се неко усуђује да се бори за свој живот и здравље, када су у питању њихове фирме, приватизације, послићи.? Тешко је поверовати да такве нечувене извитоперености има било где на планети?. Србија је претворена у резерват извитоперених демонизираних душевних болесника.

Моја порука насилницима: Имам право на самоодбрану. Имам право да се придружим , да тражим заштиту JOIN INSTEAD TO OPPOSE.Нека то знају `` недодирљиви``, када могу они `` да се удруже``, то можемо и ми.

Одговорност за моје здравље сносе наведени починиоци.``Бог`` је на нашој страни.

*ЗАХТЕВАМ ОД НАДЛЕЖНИХ ОРГАНАДА ОВАЈ ДОПИСИСПИТАЈУ, ПРОВЕРЕНАВОДЕ, И ОДМАХ ПРЕДУЗМУМЕРЕ ДА МОЈАДРАСТИЧНО ПОВРЕЂЕНА ПРАВА БУДУ ИСПОШТОВАНА, ДА КОМИСИЈА НЕПРИСТРАСНИХ ЛЕКАРА ПРОВЕРИ МОЈЕ НАВОДЕ И****СТАЊЕ МОГА ЗДРАВЉА.**_И да судови ОДМАХ , после 24 године донесу правичну ПРЕСУДУ._**__*

*Водим борбу на живот и смрт!*

---
  • [Sim] S... 'ANTIC.org-SNN' antic.miros...@gmail.com [SrpskaInformativnaMreza]
    • [S... Tomislav Krsmanovic bo...@eunet.rs [SrpskaInformativnaMreza]