rtklive.com <http://www.rtklive.com/rtk2/?id=2&r=20097>

Kosovski Crnogorci traže službeni praznik • RTK

2 minutes

  _____

Saopštenje, RTK2

Crna Gora danas obilježava 21. maj-Dan nezavisnosti, kada je 2006. na
referendumu obnovila državnu samostalnost. Crnogorci Kosova su sa ponosom
odabrali da to bude i njihov dan.

"Danas, mi kosovski Crnogorci proslavljamo Dan nezavisnosti Crne Gore. Ovaj, za
nas, jedan od najznačajnijih datuma u bogatoj istoriji naše matične države
odabrali smo sa ponosom za naš Dan", navodi se u saopštenju crnogorske
zajednice na Kosovu.

Predsjednik crnogorske zajednice na Kosovu Slobodan Vujičić je tražio da 21.
maj bude uvršten u Zakon Kosova kao Dan Crnogoraca, kao i svi ostali službeni
praznici.

"Kako sve etničke zajednice imaju na Kosovu svoj Dan, tako i mi zahtjevamo i
očekujemo da 21. maj bude uvršten u Zakon o službenim praznicima na Kosovu",
ističe Vujičić.

U saopštenju se navodi da će se proslava Dana Crnogoraca-Dana nezavisnosti CG
obilježiti krajem juna kada će se otvoriti i Razvojni centar ove zajednice.

"Tradicionalna proslava Dana Crnogoraca-Dana nezavisnosti CG, biće obilježena
tokom druge sedmice mjeseca juna, kada će svećano biti otvoren i Razvojni
centar crnogorske zajednice, koji će biti centralna adresa i centralni
mehanizam za afirmaciju i integraciju crnogorske zajednice na Kosovu te za
unaprijeđenje odnosa Kosova i Crne Gore. Prostor Razvojnog centra ima 135 m2 i
nalazi se u elitnom dijelu Prištine, na Dragodanu, gdje je smještena većina
ambasada akreditovanih na Kosovu".

  _____

Одговори путем е-поште