kurir.rs
<https://www.kurir.rs/vesti/politika/3056165/vucic-o-hapsenju-jeremicevih-saradnika-videcemo-sta-ce-biti-te-secikese-ostavite-po-strani>

VUČIĆ O HAPŠENJU JEREMIĆEVIH SARADNIKA: Videćemo šta će biti, te secikese
ostavite po strani | Vesti

3 minutes

  _____

Foto: Tanjug/Dimitrije Goll

OBRENOVAC -  Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas da su u SAD
uhapšeni ljudi poznati kao bliski saradnici Vuka Jeremciha, te da je tu reč o
"ozbiljnoj međunarodnoj bandi lopova predvođenoj Jeremićem".

Odgovaarjući na pitanje novinara o hapšenju grupe ljudi u SAD, a među kojima
su, kako navode mediji, i bliski saradnici Jeremića, Vučić je naveo da je reč o
Patriju Hou i šeiku Tidijanu Gadiou, koji su uhapšeni u korupcionaškom skandalu
od tri miliona evra, a srpskoj javnosti su poznati kao bliski saradnici Vuka
Jeremića i njegove organizacije CIRSD.

Kako je rekao, reč je o ozbiljnim međunarodnim kriminalcima i dodao: "To smo
znali, nije to od juče".

Kako je rekao, uplaćivane su i pare iz stranih ambasada, a videće se šta će tu
da se ispetlja i o čemu se radi, kao i da će "svirati klavir".

"Te lopove i secikese ostavite po strani", rekao je Vučić, te dodao da je na
drugoj strani danas dobar dan, između ostalog, i zbog izgradnje mosta kod
Obrenovca, vesti o ukidanju Zakona o privremenom smanjenju penzija...

Novinare je interesovala i rekonstrukcija vlade i pitanje da li će ambasade
imati uticaja na izbor ministara na šta je Vučić rekao da od kada je bio
premijer i sada predsednik Srbije svi znaju da nijedan ambasador ne može da se
meša u to.

"Ko će da bude na funkcijama prvo treba da se odluči u nadležnim organima, o
tome odlučuju građani Srbije preko svojih izabranih predstavnika. Ponosan sam
na to što sto smo nezavisna, slobodarska zemlja koja samostalno doonosi svoje
odluke", rekao je Vučić.

U tom smilsu Vucičh je rekao i da "ovi iz opozicije sve znaju" i mnogo su
važni.

"Samo postavite Sašu Jankovića za premijera i međunarodnog lopova Vuka
Jeremića. Ne znam šta je prepoštenom Đilasu što sam prijavi 25 miliona evra
imovine, pitajte radnike koji se muče koliko im treba, milion godina za to što
je neko za tri godine vladavine opljačkao građane Srbije - oni će mnogo da se
pitaju u Srbiji", poručio je Vučić.

(Kurir.rs/Tanjug/Foto: Tanjug, Dimitrije Goll)

Одговори путем е-поште