stanjestvari.com
<https://stanjestvari.com/2018/09/27/pobedili-vucica-a-istovremeno-izgubili-
kosovo/>

Победили смо Вучића и истовремено изгубили Косово? – Стање ствари

By Стање ствари

3 minutes

  _____

on 27. септембра 2018.
<https://stanjestvari.com/2018/09/27/pobedili-vucica-a-istovremeno-izgubili-
kosovo/>  •

Вучић се представља као једина особа која има идеју и као човек који има
информацију више, док у Уставу Србије пише да ни Влада Србије ни њен
председник немају право да расправљају о државном суверенитету

Цвијетин Миливојевић (Извор: КоССев)

„Ја сам један од оних седам милиона људи који су увређени чињеницом да смо
ми заправо победили Вучића, а у ствари смо урадили нешто ружно против Косова
и Србије. Дакле, ми смо заправо победили Вучића, а истовремено смо изгубили
Косово. Тако сам ја схватио колективну кривицу свих нас грађана Србије који
нисмо а приори аплаудирали Вучићевој косовској политици,“ за Н1 оценио
<http://rs.n1info.com/a422899/Vesti/Javnost-u-nedoumici-koja-je-Vuciceva-pol
itika-porazena.html>  је аналитичар Цвијетин Миливојевић поруку председника
Србије: Доживели смо пораз. Та моја политика да Србија доста тога сачува на
Косову и Метохији, очигледно у Србији није победила, јер Срби воле да изгубе
све, јер Срби највише воле да кукају над сопственом судбином.

А за ту политику Миливојевић каже: „Нико не зна шта садржи. Вучић очекује а
приори аплаузе за нешто о чему он не мора да се изјасни.“

Тренутно не постоји државна политика о Косову и Метохији. Она се импровизује
а решења се налазе од данас до сутра, због чега би наставак или замрзавање
преговора могло да се деси у било ком тренутку, раније је оценио Миливојевић
за агенцију Бета, а такође пренео Н1.

„Преговорима о територијалном разграничењу морају да претходе разговари о
промени Устава,“ подсетио је.

За потписивање првог Бриселског споразума, Миливојевић каже да је то било
„лоше“ и на „брзину испреговарано“, у нади да ће Србија 28. јуна 2013.
године постати кандидат за чланство у ЕУ.

Ти преговори су отворени више од годину дана касније.

„У том споразуму се ни на једном месту Србија као страна у преговорима не
спомиње. Ако су остале рунде преговора настављене на тој основи, јасно је
зашто не може Приштина да се натера да потпише оснивање Заједнице српских
општина,“ сматра Цвијетин Миливојевић.

Политика председника Србије и ниједна друга

А међу седам милиона има и оних који бране политику коју за Косово и
Метохију води српски председник:

„Александар Вучић то ради на изузетан начин и ради то са таквом храброшћу да
то нико није радио у деценијама иза нас. Ја једино што видим као наду да
ћемо косовско питање решити, да ћемо га решити највише што се може у корист
Србије и Срба на Косову јесте политика коју он води и ниједна друга“ – одано
поручује војни министар Александар Вулин.

Наслов и опрема: Стање ствари

(КоССев, 26. 9. 2018
<https://kossev.info/ja-sam-jedan-od-onih-7-miliona-uvredjenih-cinjenicom-da
-smo-mi-pobedili-vucica-a-istovremeno-izgubili-kosovo> )

Категорије:Преносимо
<https://stanjestvari.com/category/%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%be%d1%81%d0%b
8%d0%bc%d0%be/>

Ознаке:Александар Вучић
<https://stanjestvari.com/tag/%d0%b0%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%b0%d0%bd%d0%
b4%d0%b0%d1%80-%d0%b2%d1%83%d1%87%d0%b8%d1%9b/> , Косово
<https://stanjestvari.com/tag/%d0%ba%d0%be%d1%81%d0%be%d0%b2%d0%be/> ,
Цвијетин Миливојевић
<https://stanjestvari.com/tag/%d1%86%d0%b2%d0%b8%d1%98%d0%b5%d1%82%d0%b8%d0%
bd-%d0%bc%d0%b8%d0%bb%d0%b8%d0%b2%d0%be%d1%98%d0%b5%d0%b2%d0%b8%d1%9b/>

Одговори путем е-поште