rtrs.tv <https://www.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=328541>

Пуповац: Несрећно друштво које се није суочило само са собом

RTRS, Radio Тelevizija Republike Srpske, Radio Television of Republic of Srpska

2 minutes

  _____

Милорад ПуповацФото: РТРС

- То друштво никако да упита - А шта сам ја учинио да ми не буде тако како
јесте и јесам ли и мало крив за то кроз шта сам прошао, за то што се догодило?
Та врста суочавање се, нажалост, није догодила - рекао је Пуповац за "Спутњик".

Он је нагласио да ће учинити оно што раде Јевреји када им се догађа нешто лоше
и када се људи према њима лоше односе, односно да ће се прво питати шта је сам
учинио, гдје је згријешио да ти људи ово раде.

- Ако препознам да сам згријешио, наставићу чинити све да тога више нема, а са
туђим несрећама, предрасудама и мржњама носићу се онако како се треба носити -
подигнуте главе и спреман да се суочим са истим таквим порукама, независно од
тога колико је то непријатно, независно колико то на крају завршавало тиме да
људи на порталима, као што је један задарски, због мог противљења усташком
поздраву `За дом спремни!`, шаљу поруку да ме треба убити, стрељати, да ме
треба бацити у јаму, да нико не би знао да сам постојао - каже Пуповац.

На карневалу у Каштелима током викенда симулиран је линч српских спортиста на
сплитској риви и запаљена лутка са ликом предсједника Српског народног вијећа
Милорада Пуповца.

Окупљени грађани су са одбројавањем пропратили спаљивање лутке на ломачи,
узвикујући "Пуповац се претворио у пепео".

Одговори путем е-поште