<https://static.beta.rs/thumbs/Beta-34l1va92ke.250x147.jpg>
Nekadašnji predsednik Srbije i lider Socijaldemokratske stranke Boris Tadić
izjavio je danas da nikada nije bio za to da se Kosovo podeli, već da je
prihvatio entitetsko rešenje, ocenjujući da se mora ući u reviziju Briselskog
sporazuma, što je "ekstremno opasno"."Ja mislim da mora da se udje u reviziju
Briselskog sporazuma i da je to jako bitan momenat, ali da je to sada ekstremno
opasna situacija, jer svaki medjunarodni ugovor koji se potpiše veoma teško
revidira bez odredjenih posledica po onoga ko to hoće", kazao je Tadić za
Radio-televiziju Vojvodine.On je rekao da danas srpska pozicija u medjunarodnom
smislu nije bolja nego što je bila, jer podržavaoci Srbije na temi Kosova -
"Kina i Rusija imaju različite pozicije"."Kina ima poziciju jedne Kine i ona je
večni podržavalac interesa Srbije, koja se bori za svoj teritorijalni
integritet. Rusija ima dvostruke pozicije. Rusija na odredjenim pozicijama kao
što je Krim ima poziciju koja više odgovara Albancima, koji su želeli da otcepe
Kosovo od Srbije, a na temi Čečnije i južno kavkaskih republika ima poziciju
Srbije", kazao je Tadić.Tadić je istakao da nikada nije bio za zaledjen
konflikt, već da je želeo kompromisno i fer rešenje, koje će biti i za interese
albanske ...

View article...
<http://feedproxy.google.com/~r/betavesti/~3/bXpDxsd3iFk/107807-tadic-o-kosovu-mora-da-se-udje-u-reviziju-briselskog-sporazuma-sto-je-ekstremno-opasno>

Одговори путем е-поште