kossev.info <https://kossev.info/sram-vas-bilo-lazovi-jedni-jadni/>

Vučić kosovskim zvaničnicima: "Sram vas bilo, lažovi jedni jadni" - KoSSev

KoSSev -

6-8 minutes

  _____

Foto: Tanjug/Live/Printscreen

„Sram vas bilo, lažovi jedni jadni. Svakog ubicu bih smestio iza rešetaka da
nikada ne izađe“, ovako je predsednik Srbije Aleksandar Vučić odgovorio na
navode pojedinih kosovskih zvaničnika da je on „nalogodavac“, a potpredsednik
Srpske liste Milan Radoičić „izvršilac“ ubistva Olivera Ivanovića. Tokom posete
Borskom okrugu u sklopu kampanje „Budućnost Srbije“, predsednik je još jednom
najavio „u narednom periodu“ pomak u istrazi, ali čak i „ime izvršioca ovog
gnusnog ubistva“.

Već dva dana u medijima traje razmena optužbi između zvaničnika Prištine i
Beograda sa konkretnim imenovanjem navodnog počinioca i navodnog nalogodavca
ubistva Olivera Ivanovića. Komentarišući navode pojedinih kosovskih zvaničnika
da je on zapravo „nalogodavac“ ubistva Olivera Ivanovića dok je potpredsednik
Srpske liste, Milan Radoičić, „izvršilac“ ovog krivičnog dela, Vučić kaže da su
to optužbe koje je „morao da sluša i od pojedinih političara u Srbiji“. A
Prištini poručuje:

„Sram vas bilo, lažovi jedni jadni. Svakog ubicu bih smestio iza rešetaka da
nikada ne izađe, umišljajnog ubicu“. Ti ljudi, dodaje, „prvo polaze od sebe,
znaju za šta su sposobni, pa zamišljaju da je neko drugi sposoban za iste
stvari.“

Isti odgovor predsednik upućuje i „Đilasu, Jeremiću, Radi Trajković, Hašimu
Tačiju, Haradinaju i Veseljiju“.

„Valjda su mislili da će da me uplaše“

Predsednik optužbe kosovskih zvaničnika ujedno vidi kao pokušaj da ga sruše sa
vlasti.

„Valjda su mislili da će da me uplaše, valjda su mislili da ću da se tresem od
straha, valjda su mislili da su mnogo moćni i jaki pošto kroz različite kanale
zemalja iz regiona se pruža podrška rušenju Aleksandra Vučića u Beogradu, ali
ne ide im“, dodao je.

Ove optužbe, osim za „rušenje Vučića“ i „propagande protiv Vučića“, upućene su
iz još dva razloga, dodao je predsednik, međutim, neće o njima da govori sve
dok srpski nadležni organi ne budu imali sigurne dokaze, „a ne ono samo što mi
smatramo da se dogodilo“.

Odgovor na pitanje „ko je ubio Olivera Ivanovića“, prema predsednikovom
mišljenju, „ne može da se sakrije, može da bude kasnije nego što očekujemo, ali
naša istraga ide veoma sporo, ali napreduje“.

Neki su očigledno upoznati sa tim napretkom naše istrage, očigledno neko
dojavljuje i zato je panika sve veća

Predsednik, sa druge strane nema nikakav problem da izađe pred svaki istražni
organ Srbije – „Bilo ko, bilo kada, da me pita bilo šta – spreman sam da
odgovorim“.

Bio sam „mnogo bliži sa Oliverom nego oni koji ga danas brane“

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić tokom posete Borskom okrugu u sklopu
kampanje „Budućnost Srbije“ ponovo je govorio o dobrim odnosima sa pokojnim
Oliverom Ivanovićem.

Saopštio je „otvoreno“ da se „užasno“ osećao kada je ubijen Ivanović, kao i da
je bio „mnogo bliži sa Oliverom nego oni koji ga danas brane“, što mogu da
potvrde „bar neki od članova njegove porodice“.

Vučić je i tokom novogodišnjeg intervjua
<https://kossev.info/vucic-o-ivanovicu-pomagao-sam-mu-u-teskim-trenucima/>  za
,,Espreso“  takođe govorio o dobrom odnosu sa nekadašnjim liderom GI SDP..

„Bio sam mu neka vrsta dobrog poznanika i pomagao mu u teškim trenucima“,
saopštio je Vučić tada.

„U narednom periodu moći ćemo da vam kažemo čak i ime izvršioca“

Pre dva meseca,
<https://kossev.info/vucic-snazna-reakcija-amerike-o-taksama-pristina-ce-morati-da-reaguje/>
 u emisiji Ćirilica, predsednik Srbije Aleksandar Vučić poslednji put je
najavio da će rezultati istrage o ubistvu Olivera Ivanovića biti poznati nakon
godišnjice ubistva. Ovi rezultati nisu saopšteni, ali zato danas ponovo
najavljuje da će to uraditi „u narednom periodu“.

„Još vam ništa neću saopštavati, ali kažem, polako ali sigurno naša istraga ide
do toga da verujem da ćemo u narednom periodu moći da vam kažemo čak i ime
izvršioca“.

Sumnje postoje, otkrio je predsednik, ali ono što se traži su potvrde.

„Mi imamo mnoga saznanja, nažalost dobijena na čudan način i posrednim putem,
zato što nismo imali pravo na vršenje uviđaja, niti na bilo šta drugo.“

Predsednik ujedno Prištini „ništa ne veruje“, dok za Sulj Hodžu, nadležnog
tužioca za slučaj ubistva Ivanovića, kaže da je pokazao neku vrstu
profesionalnosti.

Sulj Hodža je
<https://kossev.info/specijalni-tuzilac-politicke-izjave-takva-saznanja-nemam-nijedna-optuznica-jos-nije-podignuta/>
 juče saopštio da nema dovoljno dokaza da podigne optužnicu protiv bilo koga i
pozvao političare koji su razmenjivali juče optužbe da mu, ukoliko poseduju
ikakve relevantne dokaze, iste i dostave.

„Kada za neko lice kažem da nije učestvovalo u nečemu onda znajte da je tako“

Govoreći o ubistvu Olivera Ivanovića, bez preciziranja o kome je reč,
predsednik ujedno kaže da ako za „neko lice kaže da nije učestvovalo u nečemu,
onda znajte da je to tako“.

„Znate, kada kažem da neko lice nije u nečemu učestvovalo, onda vam to sa
sigurnošću tvrdim da neko lice nije učestvovalo, jer sam i sam mislio u nekom
trenutku ‘pa moguće je da je to tako’, kada izađem sa tim stavom, onda znajte
da je to tako.

Poligraf nije dokazno sredstvo, jer nije propisan Zakonikom o krivičnom
postupku Srbije, sa druge strane krivičnu odgovornost u srpskom zakonodavstvu
utvrđuje sud.

Predsednik je u prošlosti u više navrata iznosio tvrdnje da potpredsednik
Srpske liste Milan Radoičić, koga kosovski organi optužuju za umešanost u
ubistvo Olivera Ivanovića, zapravo nije kriv. A kao dokaz za to, izneo je
tvrdnje da to pokazuju rezultati poligrafa čijem se testiranju,
samoinicijativno, Radoičić podvrgao u srpskom MUP-u
<https://kossev.info/vucic-da-su-ubili-radoicica-i-optuzili-srbiju-za-ubistvo-ivanovica-ko-bi-nas-oprao/>
 .

Pročitajte još:

Specijalni tužilac: Političke izjave, takva saznanja nemam, nijedna optužnica
još nije podignuta
<https://kossev.info/specijalni-tuzilac-politicke-izjave-takva-saznanja-nemam-nijedna-optuznica-jos-nije-podignuta/>

Tači: Trenutna vlast u Beogradu naručila ubistvo Ivanovića; Đurić: Sve smo
sigurniji da Tači i Veselji stoje iza ubistva Ivanovića
<https://kossev.info/taci-trenutna-vlast-u-beogradu-narucila-ubistvo-ivanovica-djuric-sve-smo-sigurniji-da-taci-i-veselji-stoje-iza-ubistva-ivanovica/>

Kosovski ministar pravde o ubistvu Ivanovića: „Vučić nalogodavac, Radoičić
izvršilac“
<https://kossev.info/kosovski-ministar-pravde-o-ubistvu-ivanovica-vucic-nalogodavac-radoicic-izvrsilac/>

Ako KFOR ne bude radio svoj posao ima ko hoće

Povodom 15. godišnjice pogroma nad Srbima na Kosovu i Metohiji 17. marta, Vučić
je izjavio da ukoliko KFOR ne bude radio svoj posao, „ima ko“ da zaštiti srpsku
zajednicu na tom prostoru.

„Posle hapšenja Marka Đurića i upada na Gazivode, naše poverenje u KFOR je
manje ali komunikaciju održavamo. Verujemo da su tu da bi zaštitili srpsku
zajednicu na Kosovu i Metohiji, a ako ne budu radili svoj posao, ima ko hoće“,
rekao je Vučić u Rogljevu kod Negotina, gde je obišao vinske podrume.

Predsednikovoj izjavi prethodilo je upozorenje
<https://kossev.info/dacic-upozorili-smo-nato-i-kfor-da-ce-nasa-vojska-da-intervenise-ako-srbi-budu-napadnuti/>
  srpskog ministra spoljnih poslova, Ivice Dačića, da će Vojska Srbije „da
interveniše ako Srbi budu bili napadnuti“.

Comments

comments

  _____

Preuzimanje i objavljivanje tekstova sa portala KoSSev nije dozvoljeno bez
navođenja izvora. Hvala na poštovanju etike novinarske profesije.

Одговори путем е-поште