novosti.rs
<http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:792577-ALEK
SANDAR-VULIN-Hoce-li-Siptari-da-ih-zovem-Arnauti-ili-arbanasi>

ALEKSANDAR VULIN: Hoće li Šiptari da ih zovem Arnauti ili arbanasi?!

D. M.

2-3 minutes

  _____

| 04. maj 2019. 13:00 | Komentara:
<about:reader?url=http%3A%2F%2Fwww.novosti.rs%2Fvesti%2Fnaslovna%2Fpolitika%
2Faktuelno.289.html%3A792577-ALEKSANDAR-VULIN-Hoce-li-Siptari-da-ih-zovem-Ar
nauti-ili-arbanasi> 3

NAJAVU tužbe protiv mene zbog toga što Albance sa Kosova i Metohije nazivam
Šiptarima, tumačim kao nastavak zabrane odlaska u Jasenovac ili na prostor
Kosova. Srbi koji ne ćute - moraju biti ućutkani. Shvatiću tužbu kao
kompliment za doslednost i upornu borbu za istinu.

Ovako Aleksandar Vulin odgovara, za "Novosti", na poruke predsednika
Nacionalnog veća albanske nacionalne manjine Ragmija Mustafe da razmišljaju
o tužbi protiv ministra odbrane jer, kako je poručio, "koristi uvredljiv
termin Šiptari i time omalovažava Albance i stavlja ih u grupu
drugorazrednih građana".

<http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:787547-Alek
sandar-Vulin-Razgranicenje-sa-Siptarima-i-to-sto-pre> PROČITAJTE JOŠ -
Aleksandar Vulin: Razgraničenje sa Šiptarima, i to što pre!
<http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:787547-Alek
sandar-Vulin-Razgranicenje-sa-Siptarima-i-to-sto-pre>

- To je termin koji Šiptari koriste sami za sebe, i ne znam zašto bi bio
uvredljiv - uzvraća na napade Vulin. - Možda nije dobar izgovor? Za mene bi
uvreda bila da me neko zove drugačije nego što ja zovem sebe. Šiptar je
termin koji označava Albance sa Kosova i pokazuje da se ne misli na Albance
koji žive u centralnoj Srbiji ili u Albaniji, i ne znam šta je tu sporno. Da
li bi bolje bilo koristiti turske izraze Arnaut, Arbanas? Uvek sam bio
posebno na meti svih koji reč Srbin smatraju uvredljivom, zato što
postojimo, a posebno što govorim glasno i istinito.

Ministar Vulin ponovio je da ostaje pri tome da ukoliko Evropska unija ne
želi Srbiju, ima ko je želi i da postoje i drugi savezi i druge zemlje koje
žele da sarađuju sa nama. Na pitanje da li će tražiti da Vlada preispita
evropski kurs Srbije, Vulin kaže:

- Izneo sam svoj stav, to nije stav ni Vlade, ni predsednika Vučića, ni
vladajuće većine. To je moje mišljenje i neka sada ostane tako.

Одговори путем е-поште