Hej

Jeg planlægger at pakke Stavekontrolden version 2.0 i næste weekend, så hvis
der er nogen der skal have noget med i denne udgivelse så er det nu man skal
sige til.

Udgivelsen vil i store træk afspejle version 2.0pre4 der er at finde på
http://extensions.libreoffice.org/extension-center/stavekontrolden-danish-dictionary
 , så har man fundet uregelmæssigheder eller andet med denne version, så er det
også nu man skal have munden på geled.

Min hensigt er at få den lagt op på udvidelsessiderne for LibreOffice og
Mozilla, samt at få den pushede til de selv sammes  kodetræer.

Med venlig hilsen

Esben Aaberg
--
Send en e-mail til stavekontrol+h...@da.libreoffice.org for instruktioner om