Jeg støtter dit forslag - og har svært ved at se forskellen på dit input
fra RO og Google, for hvis jeg slår tidsmangel op i RO, får jeg:
*tidsmangel* (*el.* tidmangel) *sb.*, tidsmang(e)len.

Vh
Ejnar

--
Ejnar Zacho Rath
Kølstrup Bygade 48

  Underskriftindsamling med nukleart affald på Kertinge Mark:
http://www.onlineunderskrift.dk/underskriftsindsamling/2736-Nej-til-atomaffaldsdepot-p%C3%A5-Kertinge-Mark-ved-Kerteminde-Fjord/

<http://www.onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/Nej+til+atomaffald>