Hej
Jeg har observeret at "klovn" har ændret fugeelement i RO2012 fra "e el. Ø" til
"e".Det er ikke noget jeg har set omtalt nogen steder!Er der nogen der ved om
der er andre ord der har skiftet fugeelement?

Præ_RO2012
klovn sb., -en, -e el. -er, i sms. klovn- el. klovne-, fx klovn(e)gruppe, klovn
(e)streg.
klovne vb., -ede.
klovnenummer (el. klovnnummer) sb., klovnenum(me)ret, klovnenumre.
klovneri sb., -et, -er.
klovnnummer (el. klovnenummer) sb., klovnnum(me)ret, klovnnumre.
RO2012klovn sb., -en, -e el. -er, -e(r)ne, i sms. klovne-, fx klovnegruppe,
klovnekostume
klovne vb., -r, -de, -t
klovnenummer sb., -et, klovnenumre, klovnenumrene
klovneri sb., -et, -er, -erne

Med venlig hilsen
Esben Aaberg

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement