Hej,

Jeg sidder med et projekt, hvor jeg skal designe et sgevrktj til
fuldtekstsgning i en lang rkke rapporter, mails o.l. opbygget over manger. I
den forbindelse vil jeg godt bygge sgeindexes op med synonymer, og har et vrktj
(ElasticSearch), der understtter dette.

Derfor er jeg ved at undersge hvor jeg kan finde en dansk synonym-ordbog i et
format, som jeg kan omarbejde til det format ElasticSearch forventer.

Kan I pege mig i en retning for hvor jeg kan finde disse data ?

Med venlig hillsen,

/Sverre Eplov

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement