Hej igenEsben, det ser ud til at du fik pakkevedligeholderne på Debian
til at opdatere da_DK til den nyeste version i 2014: https://bugs.debia
n.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=773971
Mon det lykkedes dig at finde ud af hvordan man vedligeholder sådan en
pakke? Eller vil du eller skal jeg skrive en ny bug og bede dem om at
gen-opdatere til den nye version fra april i år?
Synes det er ret uoverskueligt hvordan og hvorfra alle de forskellige
programmer henter deres dictionaries. Fx har openoffice en version fra
2008 liggende som Finn lagde op dengang. Jeg har opfordret til at folk
installerer fra libreoffice i stedet (hvis mit indlæg bliver godkendt),
men det ville jo være smartere hvis det bare var vores stavekontrold
der lå klar også til folk der bruger openoffice.MvhJeppe

--
Jeppe Bundsgaard
Tel.: +45 31192607