Jeg skrev vist nok tidligere om at ændre stavekontrol-filerne fra at bruge "da_DK" til blot "da".

F.eks. ser jeg myspell-da_DK i openSUSE som bruger "da_DK" hvor de andre pakker blot bruger "da".

Jeg kunne godt tænkte mig at myspell-da_DK blev ændret til myspell-da sådan at oversættelserne af diverse software er samlet under "da" i stedet for at det er opdelt i da_DK og da.

dict-da-2.4.oxt ser også ud til at bruge en blanding.
Filnavnet bruger "da" men det meste af indholdet bruger "da_DK" men help-mappen bruger "da".

Er der nogen der har nogen kommentarer til det eller har noget imod at det bliver ændret fra "da_DK" til "da"?

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement