Postovani Gospodine Andricu,
zaista ste u pravu!
Jesam emotivan, bio sam mozda i brzoplet i "pregrejan"!
Ali, to nikako da me napusti.
Kad god se suocim sa ljudima koji NECE da vide stvarnost,
ja pocnem da "kuvam"!
Razumem da je tesko priznati gresku, ali ne razumem zasto
se uporno zatvaraju oci pred istinom, samo da se ne bi priznala
GRESKA?
Ono sto vi nikako ne pominjete u vasem dopisu, to je sama
sadrzina mog dopisa.
Vi se bavite analizom moje porodice, kvalifikujete mene da sam
"ostrascen" i "komunista", upucujete mi lekcije o politickoj neintiligenciji
SPS-ovaca i JUL-ovaca, njihovoj "stetnosti" i preporucujete mi da
se oslobodim "prethodnih sema rezonovanja". Toliko puta smo
vec culi te etikete i fraze kojima se izbegava sama tema razgovora!
Ali, ponavljam, ni jedne jedine reci, a kamo li argumenta, protiv
mojih tvrdnji i ocena?
Zasto Gospodine Andricu?
Mozda zbog toga sto moji zakljucci direktno proizilaze iz CITATA
celnika DOS-a?
Zbog toga sto vas ocigledna istina, koju ni ti sami celnici ne kriju, boli?
Kad ni oni ne kriju istinu, ZASTO VI NE ZELITE DA JE VIDITE?

1. Ako sam Veljanovski kaze da ce nam Zapad odredjivati kome cemo
dozvoliti da ima TV,
2. Ako sam Isakov kaze da ce vlast "ukinuti" RTS, i da njih (vlast) samo
interesuje "ostvarivanje dnevnih politickih interesa", ali ne i drzavni
i nacionalni interesi,
3. Ako se sam Batic rukuje i smesi Solani i Kuku, docekuje ih kao
dobrodosle prijatelje, a SM proglasava krivim (bez dokaza i pre samog
sudjenja) za ratne zlocine, a istovremeno sa Tacijem deli vlast na
Kosmetu i ako tvrdi da ima dokaze protiv njega,

NIKAKVA "SEMA REZONOVANJA" NE MOZE IZMENITI ZAKLJUCKE
KOJI SE SAMI NAMECU:

DOS RADI U INTERESU ONIH KOJI SU NAS BOMBARDOVALI!

A to SIGURNO nije i interes Srpskog naroda. Kada me budete ubedili
da smo bombardovani za nase dobro, onda cu se sloziti i sa vasom
tvrdnjom da je DOS "ogroman napredak" u odnosu na SPS, JUL....
U medjuvremenu, gledam kako mi drasticno pada standard, drzava
ide na dobos, a teritorija postaje sve manja i manja...

Kazacete da je tako bilo i ranije. Manje - vise, slazem se, ali prethodnici
su se kako - tako borili PROTIV toga (i svetskih siledzija), a ovi i ne kriju
da im je upravo TO CILJ!?

U ime opstanka ovog naroda, preklinjem Vas gospodine Andricu,
SUOCITE SE SA ISTINOM.
Napravljena greska na izborima nije bitna, mnogi su se zaneli laznim
obecanjima, moramo se otrezniti, shvatiti u kakvu propast nas vodi
DOS, i ujediniti se, kako bi smo sprecili potpunu propast ove drzave
i naroda.
To je jedina nada za spas.
Pozdrav svima od Branka O. Bojovica

"Vase je pravo g.Bojovicu da nesto mislite ili ne. Ali postoje i ocigledne cinjenice.
DOS nije savrsen. ali Vi stalno krajnje preterujete, da on ama bas nista ne valja. A svi vide suprotno, DOS ima mana ali je ogroman napredak u odnosu na SPS, JUL i SKJ. A VI neprestano kao julovci "DOS JE NAJGORI".

Imam razumevanje za Vaseg oca koji je bio komunista idealista koji je zbog toga uklonjen, trudim se da  razumem Vasu porodicnu biografiju. Al njega su uklonil oni koji su blamirali ideju postenog komunizma, koje Vi sada zagovarate.

Znajte da su SKJ i SPS, JUL unesrecili vecinu gradjana i da su unistili ogroman broj ljudi, ekonominju, omladinu, obrazovanje, nauku, itd. To ne znaci da su oni to uradili svesno i namerno. Vecina to nisu zeleli, ali su tome doprineli.svojim iracionalnim postupcima.

Postoje snage u geo-politickom okruzenju koje su zahvaljujuci pogreskama SKJ ,SPS i JUL-a dobile nase teritorije, koje bi htele da i dalje destabilizuju Srbiju i SRJ da nam onda uzmu Crnu Goru, Sandzak i Vojvodinu. A to mogu uciniti ako destabilizuju i dalje zemlju pomocu kriminalaca, mafije, asocijalnih, ekstremista, oni sanjaju da jacaju mafije ovde, da vrate SPS i JUL na vlast,  jer su SPS i JUL formacije pregrejanih ljudi koji nemaju politicku inteligenciju, a takve je lako nagovarati i navesti da sve rade sto odgovara nasim neprijateljima.

A sa DOS-om to ne mogu da urade jetr su u DOS-a daleko obrazovaniji i pragmaticniji ljudi nego li u bivsem SKJ i SPS, JUL-u.

Potrudite se g.Bojovicu da budete manje ostrasceni i vise objektivni, da se oslobodite ptrethodnih sema rezonova nja, da budemo konstruktivniji, i da umesto pregrejanih i emotivnih poruka tragamo za resenjima nasih problema.

petar Andric "