OŠTRE IZJAVE MILOŠEVIĆEVOG BRANIOCA

Zakon reguliše tehnologiju saradnje sa Hagom, ne izručenje

Branilac bivšeg jugoslovenskog predsednika Slobodana Miloševića Toma Fila izjavio je danas da se zakon o saradnji SRJ sa Haškim tribunalom za ratne zločine mora doneti, ali da bi on trebalo da reguliše samo "tehnologiju saradnje", ali ne i izručivanje jugoslovenskih državljana.

"Onaj ko bude prodao Srbina treba javno da kaže - Ja sam to đubre koje ga prodaje", kazao je Fila jagodinskoj televiziji "Palma plus", uz ocenu da je zakon o saradnji sa Tribunalom sporan, "jer niko ne bi hteo da stavi svoj potpis na prodaju Srbina".

"Sada se traži Juda", rekao je Fila.

On je kazao i da nije tačno da Tribunal traži da mu bude izručen samo Milošević, a da se ostalima sudi u Jugoslaviji, kao i da nije tačno da će SRJ "za isporučivanje Miloševića dobiti pare".

(Beta)