SMENJEN GENERAL NINOSLAV KRSTIC

General Vojske Jugoslavije Ninoslav Krstic smenjen je u cetvrtak sa mesta
komandanta Zdruzenih snaga bezbednosti na jugu Srbije. Krstic je, kako
saznaje B92, smenjen odlukom Vojislava Kostunice, a po naradjenju koje je
potpisao nacelnik Generalstaba VJ Nebojsa Pavkovic. General Krstic je za B92
izjavio da je dobio naredjenje da preda duznost generalu Momcilovicu.
"Vracam
se nazad na svoje formacijsko mesto nacelnika Inspekcijske sluzbe Vojske
Jugoslavije", rekao je Krstic. Na pitanje da li je iznenadjen odlukom o
smeni, Krstic kaze da "nije iznenadjen i da je sve ovo u skladu s
dosadasnjim
razmisljanjima i radom". Koordinator drzavnog tela za jug Srbije Nebojsa
Covic nedavno je predlozio da general Krstic bude unapredjen. Komentarisuci
kako je umesto do unapredjenja doslo do njegove smene, Krstic kaze da "je
mozda za svoj rad ocekivao unapredjenje". "Ali, ne znam da li ce toga biti",
izjavio je Krstic. U razgovoru za B92, Nebojsa Covic kaze da je ogorcen,
razocaran i ljut zbog odluke da general Krstic bude smenjen. "To je ona
podmukla smena, kao 'vracas se na svoje mesto', uz obrazlozenje da niko nije
nesmenjiv. Samo nije smenjiv Pavkovic. Nosim jednu veluki gorcinu zbog svega
toga jer znam sta se dogadjalo dole na terenu, nisam funkcionisao u kabinetu
nego sam sa svim tim ljudima iz Vojske i policije bio na terenu. Nemam
nikakav problem s vojskom, imam problem s Pavkovicem, ali Pavkovic nije
Vojska i nikada nece biti Vojska. To je jedna mentalna pokvarenost i to nema
blage veze s moralom i to je jedno odvratno podmetanje i u tom podmetanju se
koriste razne sluzbe bezbednosti. Zato sam i ljut i nervozan i pun gorcine i
stalno se pitam sta mi je to trebalo da ulazim u lonac s takvim nekim
ljudima", zakljucio je Covic, javlja B92.

Miroslav Antic,
http://www.antic.org/