Holandska televizija je upravo javila da ce matorac-kralj Bugarske
koji je ziveo 50 godina u Spaniji postati verovatno premijer svoje
kraljevine.

I ju, ju ne valja kad se jede mnogo paprike ili mozda bunike. Posizi
narod pa se zanese, izgubi orijentaciju i merilo. Ono, po sistemu
Miki - ajd' da probamo da vidimo sta ce da bude, gore ne moze misle
oni, (a moze), nema veze,  ko reskira - profitira. Ali nije takoo!

Evo na primer mi: Moze gore! I moralno i materijalno.

Jes, al' ajd sad, objasni ti to njima! Ja ne mogu ni gospodji
Papadopolos da objasnim, pametnoj zeni ("contradictio in terminis",
tako li se pise na latinskom?) a kamo li onome narodu plebejskom.

U ostalom ko sljivi Bugare. Nek se krse kako znaju i nisu za bolje.
I oni ce u Evropu. E volim tako to ja, bar cu da jedem u Holandiji
pravu papriku a ne ovu klonovanu sto kosta ko da je od zlata a ukus
joj k'o - bronza.

Nego jer se secate vi kakav je paradajz bio na Crnogorskom primorju?

Jednom ja (mi) 1967 godine kampiram na plazi izmedju Tivta i Budve,
sve nedirnuta priroda. Prodje predvece Crnogorka u crnom, sa maramom
povijenom na gore , vrucina joj, pa nam ponudi da kupimo paradajz. Ja
kazem "daj nekoliko komada" a ona ce meni: "Sinko, da se ne
prejedes"? Izvadi paradajz iz marame da pokaze a ono, ej frajeri,
komad ima ga po oko 750 grama ako nije i blizu kile!
Kupimo mi jedan paradajz (luka smo vec imali) napravimo salatu, uz to
vekna 'leba, taze kupili u divljoj prodavnici na divljoj plazi sa
divljim kampingom i najedmo se da je posle toga jedino pametno bilo
ici na spavanje (bila je vec vecer, znate).

Eto, vidite da politika i bastovanstvo imaju dodirne tacke.

Jovan Grbic - Nostalgicni