Taj bednik gostuje u rezidenciji britanske ambasade i zabavlja NATO zlocince
i domace sluge. Toliko je nisko pao da prica jeftine viceve o Miri i Slobi.
Posto je moja kuca preko puta pitanje je vremena kada ce kasikara da
proradi. Drugi me i nisu tako razocarali ali Bora potpuno..... sta droga i
alkohol urade od coveka.

pukovnik