Videla zzaba da se potkivaju konji pa digla noge da i nju malo potkuju! To je sada aktuelno; u modi (trendu).
Obratite pazznju na sledeci biser slucajne iskrenosti i tupavog osstroumlja iznad potpisa Davidovog:

"Najveci nas problem su neznalice na kljucnim pozicijama koje je
tam,o nevidljiva ruka dovela. Kako ih ukloniti, kako ih zameniti ,
kako dobiti naklonost Zapada, da umesto njih izabere nas?"

PS. Podvukao i "pocrvenio" L.H. Erectus

David Jakovljevic wrote

TO sto je receno o skrivenoj strani drustva, to se ne desava samo "plebsu"nego i organima vlasti, policiji, DOS-a, sposovcima, radikalima, i svima drugima, ukljucujuci i tajne para sluzbe. Svi smo stradalnici.

Kako se spasiti? Najveci nas problem su neznalice na kljucnim pozicijama koje je tam,o nevidljiva ruka dovela.