Sent: Friday, September 07, 2001 3:04 PM
Subject: - Ljudska prava - Re: - EVROPA, NATo!

Mi smo za Zapad, Evropu i Nato.

Vi nama prebacujete da smo mi Zapad, Evropu i Nato. Moj odgovor da je za Zapad,
Evropu i Nato radio i J,B Tito, i vrh SKJ,koji su to prikrivali i obmanjivali
vecinu clanova SKJ. S.Milosevic je upravo izvrsavao sve sto je hteo NATO. Mozda
on toga nije ni bio svestan. Mozda je zato u Haskom sudu.

Nama ovde prebacuju da smo za Ameriku i Zapad oni koji tamo zive, i zaradjuju,
imaju imovinu. Ako ste protiv Zapada sto ne dodjete ovde?

Rusija je u istoj situaciji kao i mi, sve je onako bilo kako je hteo  Zapad i
sada je tako.

Zapad kao najrazvijeniji deo sveta vlada sa distance celim svetom.

Cak ima svoje oslonce i u Kini.I Kina ce biti za desetak petnaestak godina u
istoj situaciji kao sada Rusija.

Sve zemlje oko nas su uz Zapad, i u Partnerstvu za mir. cak i Albanija nas je
nadmudrila  jer je usla u taj Pakt, a nas gurala da ne idjemo, a onda nas bez
zastite napala i uzla sto je htela. Da smo bili u Nato paktu ne bi izgubili
Kosovo, Bosnu i Hercegovinu.

Zasto da svi budu u Nato a mi ne? Da u NATO, ali da budu postovani nasi
nacionalni interesi.

Budimo mudri. I diplomate. Ne dozvolimo da Srbe manipulisu i guraju na
stranputicu."Um caruje, snaga klade valja"..

Petar Andric

Yahoo! Groups Sponsor

Za izlazak sa liste, posaljite prazno pismo na:
[EMAIL PROTECTED]

Za upis novih clanova, prazno pismo sa emaila
novog clana na adresu:
[EMAIL PROTECTED]

Prezentacija je na adresi:
http://www.egroups.com/group/ljudska_prava