Postovana Gospodo,
muka mi je od tih "nezavisnih" novinara i politicara!
Pogledajte samo ovu smesnu recenicu GLAVNOG UREDNIKA Nedeljnog Telegrafa
MOMCILA DJORGOVICA:

"Nije me ni Milosevic naterao da
ga volim, pa nece ni
Kostunica. Uostalom, politicare ne biramo da bismo ih voleli, nego da bi

uradili nesto korisno za celu drzavu. Dakle, i dalje ostajem
nepristrasan,
drazi mi je nacionalni interes, nego bilo koji dosovski politicar."

Pre vise od 10 godina, na jednoj slavi kod mog prijatelja, bio je gost i mladjani Djindjic.
Beskrupulozno koristeci svaku priliku za licnu promociju, drzao je okupljenim gostima
pravi politicki promocioni govor.
Iritirani domacin mu je postavio samo jedno pitanje:
KO TO PLACA?
Kada je Djindjic poceo da zamuckuje i izvrdava, domacin ga je direktno pitao da li
su to NJEGOVE PARE?
Nemajuci kud, ovaj je priznao da su pare TUDJE!
Onda ga je domacin ucutkao, rekavsi da ga ne interesuju propagatori tudjih ideja i da
slava nije mesto za agitacije.
Kasnije je domacin obrazlozio svoj stav recima:
"Da su pare njegove, saslusao bih ga, jer NIKO KO JE SAM ZARADIO NEKE PARE,
ISTE NE BACA BEZ VEZE. Ovako, posto pare nisu njegove, on samo plasira necije
tudje ideje, za to dobija pare, pa samim tim i nije prava osoba za razgovor na te teme."
Dobro sam zapamtio taj incident, kao i rezonovanje domacina na slavi.
Kako je vreme prolazilo, sve cesce sam bio u poziciji da i sam sebi postavim to isto pitanje,
kada sam razmisljao o nasim opozicionim politicarima i medijima.
Prilikom nedavnog skandala sa Bojanom Lekic, ona je sama potvrdila da su strane
"donacije" bile osnova egzistencije opozicionih "nezavisnih" medija. A koliko su
"nezavisni", nadam se da se i sama uverila kada je dobila otkaz zbog neposlusnosti.
Tako da kada sada citam izjavu doticnog Gosp. Djorgovoca, muka me hvata od pomisli
za koga radi, koje su namere nalogodavaca ("donatora") i dokle cemo da se naivno
"hvatamo na taj lepak" o nezavisnosti, nepristrasnosti i profesionalnosti nasih novinara
i politicara!
Pozdrav Branko O. Bojovic