"Svako ima pravo da iznosi svoje misljenje, da se  slaze, ili ne slaze, ali u isto
vreme svako svojim porukama predstavlja sebe."

Vidis Milica , Srpska carico, ovo gore su tvoje reci sa kojima se ja slazem (opet
222%).
Stevan ima pravo da koristi svoj recnik onako kako mu to "pasuje" i nista cudno i
neobicno!
Srbenda hoce da  misli, govori i pise ; svojom glavom i Vukovim recnikom, sto on radi
vrlo lepo i skladno i ja mu odobravam shodno tvojoj  gornjoj konstataciji ili
"upustvu' za ovo mesto zborovanja pametnih srpskih patriota.

I vidis Milica, Stevan pa i ja i mnogi drugi oko ove Liste, necemo da trabunjamo u
stilu
nekakve tvoje i vase "akademske diskusije" nego hocemo da mislimo, pisemo i kazemo
u stili i na nacin kako to govore obicni-normalni ljudi, jezikom koji moze da razume i
pop
i munistar, seljak i cobanin srpski i poneki akademski drmoser ukoliko mu mozgen nije
totalno zakrecio ili nije u poslednjoj fazi andragologije( ukoliko znas sta to znaci;
a trebalo bi da znas jerbo se prehaldumises kao akademska persona).
Sada se  ja pitam a i mnogi oko ove liste; jesi li ti politkom (politicki komesar),
tovarisscc
Mihail Suslov ili Gebels na ovoj listi ili si nesto kao i mi obicni Srbalji kojima je
malcice  stalo do ovoga nasega naroda i ovo malo domovinice sto nam je ostalo ili
jednostavno gledas na neko jeftino i brzopotezno uhljebije izmedju zadriglih DOSovaca.
Neces moci da ih skines sa ringispila a ne verujem da neko baca vizuru na tebe i
tvoje pajtose sa ove "pravdaske" liste.
Kako bi bilo da se malo spustis na zemlju i da ne lebdis po nekim maglicama, oblacima
i prasinama i da prestanes da nam prodajes maglu i da nam ne bacas prasinu u oci;
mnogo smesno izgledas i jako me potsecas na neku AFEZE-jku iz Like, sa Banije i
Korduna, neke davne 1945 i 1946 godinice.
Zasto ti moras da budes mirodjija u svakoj kiseloj corbi?! Corba je kisela pa kisela!!!

Uzgred budi receno Milice, moje ime je Lazar a potpisujem se iz principa il' inata;

L.H. Erectus

PS.
Da bi bilo jasno tebi i drugima Serlok Holm-sovima;
ono L. znaci Lazar( nije car) H. bi bilo umesto Homo a Erectus nije ukrucen ili
nadrkan (kako neupucene misle) vec znaci USPRAVAN (latinski) ili onaj koji
GRADI-PODIZZE-UZDIZZE-ZIDA a to je moja profesija vec 51 godinu.
I da znas; nisam porastao kao pecurka za noc, posle letnje kise;
rastao sam u susna i oskudna vremena  i nisam sisao Galofax i lizao Eurocream,
isao sam po  stocnim vasarima i seljackim panadjurima  i znam gde zec ostri belegiju
i ne volim da mi iko prodaje svilu a i ONI  drugi koji imaju malo klikera u glavi.
Hoces li da ti posaljem i sliku u koloru pa da nastavimo dijalog?!

Srdacno L. H. Erectus sa zapadnih strana

(Mamac za usedelice:Devizno potkovan, podvozan, dobro drzeci, visoko sedajuci i u
daljinu gledajuci)

Roze ruzza- zelen bor, cekam brzi odgovor!