Branislav Topuskovic u svom intervjuu SVEDOKU pokazuje, ipak malo
naivno i za lokalnu upotrebu, da je najvaznije da proces protiv
Slobodana Milosevica moze da pocne pod plastom regularnosti koju ovaj
sud tesko moze da obezbedi.

Da bi se slika regularnosti postigla optuzeni po misljenju
Topuskovica zbog sopstvene koristi treba da imenuje advokata. Bez
imenovanja advokata "optuzenog" je slika regularnosti grubo narusena
naravno posmatrajuci problem iz perspektive tribunala.

Filozofiranje Topuskovica o tome da su "prijatelji suda" u stvari od
tog suda imenovani branioci optuzenog on sam u toku intervjua pobija
jer kaze da tribunal ne poznaje instituciju "branioca po sluzbenoj
duznosti". Pa dobro, ako Topuskovic kaze da je to tako onda
"prijatelji suda" ne mogu da igraju ulogu koja u pravilniku tribunala
ne postoji.

Topuskovic ne kaze nista drugo nego ono sto je Vladimirof vec pre
nekoliko godina izjavio a sto se svodi na to je da je njegov cilj da
se procedura sudjenja pred tribunalom sprovede na nacin kako je to
tribunal osmislio. A tribunal je to "osmislio" prosto, politicki.

Posto su "prijatelji suda" (savetnici suda) svetnici tribunala a ne
"prijatelji" gospodina Milosevica onda je Predsenik ispravno postupio
kad je odbio kontakt sa "trijumviratom".

Na kraju konstatujem da su "prijatelji suda" korisni tribunalu i
zavrsavam sa:
"Ko je koristan tribunalu stetan je za Milosevica i Srpski narod".

Jovan Grbic,
nezavisna fondacija Srpski informativno-kulturni centar,
Tilburg, Holandija

To:                     YUGO <[EMAIL PROTECTED]>, BALKAN
<[EMAIL PROTECTED]>, Siem-News <[EMAIL PROTECTED]>, 'SIM'
<[EMAIL PROTECTED]>, 'SIM Egroups' <[EMAIL PROTECTED]>,
[EMAIL PROTECTED], NSP <[EMAIL PROTECTED]>