From: Robert Georgevic [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: October 20, 2001 4:18 PM
Subject: Re: - Ljudska prava - Transparentno a la Hitchcock

Seri, seri, moj golube beli. Hitchcock

U domen ljudskih prava spada i sloboda govora, pa i sloboda misljenja. U stvari,
sloboda misljenja je preduslov za slobodu govora. Ja sam to pravo iskoristio a
iskoristio ga je i gospodin Robert Georgevic. U stvari, ne znam da li je rec o Robertu
Djordjevicu ili Robertu Dzorzevicu ili Robertu Dzordzeviku. Ko je da je jedan od njih
trojice jeste.

Dugo sam razmisljao kakav odgovor da posaljem doticnom sa moguca tri prezimena jer je
njega  zabolela istina. Jer istina najvise zna da boli. I zato se Robert opredelio za
nekulturni odgovor ne demantujuci niti jedan od mojih navoda. Ni kako policija postupa
sada u "okupiranoj demokratiji" sa radnicima, niti je demantovao navode oko "brojeva"
sa kojima se barata ili se baratalo u ovoj zemlji. Konacni zakljucak jeste da Mr. R.G.
ne zivi bas na brdovitom Balkanu.

Dakle, slede tri moguca odgovora:

a) automatski

Postovani Roberte Georgevicu,

Veoma sam Vam zahvalan sto ste procitali moj tekst "Transparentno a la Hitchock".
Nadam se da ce te i u ostalim clancima koji slede isto tako uzivati.

Srdacno,
Hawkeye

b) ograniceno kulturni

Postovani Roberte Georgevicu,

Veoma sam Vam zahvalan sto ste procitali moj tekst "Transparentno a la Hitchock".
Nadam se da ce te i u ostalim clancima koji slede isto tako uzivati.
Isto tako se nadam da i clanovima svoje uze i sire porodice upucujute iste reci kojima
zelite da izrazite svoje stavove.

Srdacno,
Hawkeye

c) nekulturni

[...]

zelite da izrazite svoje stavove. Ukoliko takve reci ne koristite u krugu svoje
porodice, onda ili stavite "Pampers" pelene na usta ili usta dobro obrisite nekim
kamenom koji Vam se prvo nadje pri ruci.

Srdacno,
Hawkeye