Nikako nerazumem reklamiranje ovakvog pozorista i ovakvih
glumaca. Tekst si vereovatno dobio od NEZAVISNIH NOVINA (citaj
Soros).Ja se najezim od pojmova LJUDSKA PRAVA,MEDJUNARODNA
ZAJEDNICA, NEZAVISNA STAMPA, HUMANITARNA POMOC i ostale
secerleme
koje prave masovne zlocine Sve je to lepo (mislim na predstavu)
upakovano u sarenu hartiju samo je
propusteno da se navede da je Audijenciju napisao niko drugi
nego cuveni srbomrzac Vaclav Havel.
Ako ti sto puze jer neumeju da hodaju sutra ili prekosutra
aplaudiraju Olbrajtovoj, Bleru, Klintonu, Solani, Srederu,
Fiseru,Klarku,Havelu, mislim da je najmanje sto mozemo da
ucinimo
je da se ogradimo od politicki korektnih (citaj ulizica)
minja