Gospa Jelo, ovo su ozbiljne stvari. Sta da preduzmemo protiv takve
prakse? Ovo je ugrozavanje slobode misljenja koje nam garantuje
zapadni sistem demokratije. Ja sam sve mislio da je Djindjic
demokrata a ono ispalo da nije! Iiiii ju, odakle sad to? Drugo,
mislio sam da ima biografiju bez mrlja a saznao sam kroz pisanja na
srpskim elektronskim mrezama da i to nije tako. Mozda bi trebalo malo
u nasim medijima pisati o njegovim mrljama. (Vidi primer ispod
potpisa).

Drz'te mi se

Prijateljski pozdrav
Jovan Grbic

http://www.jutarnje.co.yu/dogadjaji/8.htm

      Prema istraživanjima „Otpora” u Cacku
      Đindic – najkorumpiraniji

      Ogranak organizacije „Otpor” u Cacku sproveo je proteklih dana
      istraživanje u tom, ali i susednim gradovima koji gravitiraju
      Cacku, na temu korupcije. S obzirom na to da „Otpor” organizuje
      akciju „Bez anestezije” u cijoj je suštini borba protiv
      kriminala i korupcije, clanovi su postavili ispitanicima veoma
      konkretno pitanje: ko su najkorumpiraniji politicari u Srbiji?
      Istraživanjem (anketom) bilo je obuhvaceno 163 lica.

      Rezultati su sledeci.

      Na prvom mestu, dakle, po mišljenju gradana – najkorumpiraniji
      je srpski premijer i lider Demokratske stranke dr Zoran Đincic.
      Na drugom mestu je šef srpske policije, ministar unutrašnjih
      poslova, i poznat u narodu kao „pronalazac” masovnih grobnica –
      Dušan Mihajlovic iz „Nove demokratije”. Trecu poziciju zauzima
      ministr pravde i lider Demohrišcanske stranke – Vladan Batic.
Na
      cetvrtom mestu je potpredsednik republicke vlade i lider
      Demokratske alternative – Nebojša Covic, a zatim sledi,
      sugradanin cacanskih „otporaša”, gradonacelnik – Velimir Ilic,
      lider „Nove Srbije”.

      Zanimljivo je da se na prve cetiri pozicije najkorumpiranijih
      nalaze „desne ruke” Zorana Đindica: Dušan Mihajlovic, Vladan
      Batic i Nebojša Covic, koji, kako kažu mnogi politicki
      analiticari, „odraduju” sve poslove za srpskog premijera.
Jedini
      koji nije blizak Đindicu, a našao se na toj listi, je Velimir
      Ilic, gradonacelnik Cacka, bar kada je rec o pet
prvoplasiranih.
      S. S.

Jela napisa:

PRE DVA DANA POSALJU MI PUDLICE OKUPACIONOG UPRAVNIKA MONGOMERIJA
MOMKA KOGA POZNAJEM I POSTUJEM NA POSAO DA MI PRENESE PORUKU
UPOZORENJE: "GOSPA JELO PRENOSIM VAM PORUKU NEMA VISE ORGANIZOVANJA,
DO SADA SU GLEDALI KROZ PRSTE JER SU SE BAVILI DRUGIOM STVARIMA OD
SADA IDU PRIVODJENJA, INFORMATIVNI RAZGOVORI I LIKVIDACIJE" JA PITAM
DETE "KO TE JE POSLAO" ON POCEO DA MUCA I NARAVNO POZLILO MU JE.....
TA BANDA IZDAJNICKIH PSIHOPATE NE ZNAJU NI TAKVU VRSTU POSLA DA
PROFESIONALNO  ODRADE UMESTO ON MENI JA MOMKU DAJEM VODU I
SECER...................... BRUKA JEDNA

Molim vas da ovo ne
distribuirate zbog momkA,meni bi islo pomalo u prilog kao reklama ali
treba stititi mlade ucenjene ljude......

NSP Lista isprobava demokratiju u praksi