Velimir Ilić, lider NS, u izjavi za „Blic“ optužio premijera Srbije
Đinđić je u kandžama Državne bezbednosti
BEOGRAD - Lider Nove Srbije Velimir Ilić optužio je juče premijera Srbije Zorana
Đinđića da je u „kandžama Državne bezbednosti“.

- DB je nedavno organizovala njegovu posetu okolnim selima Čačka i i to isti oni
kadrovi iz DB koji su bili u toj službi za vreme Slobodana Miloševića. Žao mi je
što se to desilo, jer sam smatrao da je vreme Udbe prošlo. Nije u redu to što nije
uvažio opštinsko rukovodstvo kada je prolazio kroz Čačak, koje uostalom nije ni
znalo da on uopšte dolazi. Nismo mi u rukovodstvu čačanske opštine zlikovci i
separatisti, pa da izbegava susret s nama, a da pri tom drži tajne sastanke. Nemamo
mi ništa protiv premijera, niti smo u sukobu sa njim, ali ne volimo kada je premijer
u kandžama DB - rekao je Ilić za „Blic“. On je upozorio Đinđića da će
povesti oštru kampanju protiv njega „ukoliko bude nastavio da sankcioniše i
ignoriše opštinu Čačak, ali i ostale opštine u Šumadiji i Pomoravlju, i ne bude
premijer svih građana Srbije“.

- Tretman premijera Đinđića prema opštini Čačak je isti kao u vreme
Miloševića, koji nam je bio uveo najveće sankcije. Ne može Đinđić nikoga da
favorizuje i da zaboravi da su za njega i DOS glasali građani iz cele Srbije. Primera
radi, kad od nadležnih službi zatražim kantu farbe za obeležavanje regionalnih
puteva, oni mi kažu pitaj Đinđića - naglasio je Ilić. On je oštro demantovao da
je projekat autoputa koji vodi do Jadranskog mora uzeo sa Đinđićevog stola. - Ljut
sam i revoltiran na Đinđića, jer me je ponizio i potcenio. Autoput Beograd-Čačak
i povezivanje Šumadije s Jadranskim morem je moj životni san i ideja koja je stara
godinama, za koju su znali i bivši režim i Milutin Mrkonjić. Ne mogu to da shvatim,
da sve opštine budu spremne da pomognu da nađu investitore i izvođače radova, a da
Đinđić sve to omalovaži uvredama - rekao je Ilić. On je ponovio da se mora
postići dogovor u DOS da se DSS vrati u Vladu Srbije, jer „bez te stranke nema
dosovske vlade“.

- Bez razloga me optužuju da sam portparol DSS. Ja samo jasno i otvoreno tvrdim i
ostajem pri tom stavu da bez najjače stranke u DOS, na čijem čelu je Koštunica,
koji je i bio nosilac liste DOS na izborima, ne može biti dosovske vlade i da neću
ulaziti u takvu vladu - rekao je Ilić.

On je najavio da će s Čačanima u koloni s bagerima petog oktobra ponovo doći u
Beograd da proslavi godišnjicu pobede DOS i Vojislava Koštunice i da će se
verovatno obratiti okupljenim građanima ispred Savezne skupštine.

N. Č.