Postovana Gospodo,
molio bih Vas da se izjasnite da li ste za nove izbore na svim nivoima. I ako jeste i
ako niste,
bilo bi zanimljivo cuti razloge.
Osim toga, voleo bih da cujem komentare ucesnika na moj predlog da na buducim izborima
bude uvedeno pravilo da se stranci, kojoj se dokaze da prima donacije iz inostranstva,
bez
obzira na izborne rezultate, oduzmu svi osvojeni glasovi!
Mislim da bi smo tako mogli da sprecimo strana mesanja u nas unutrasnji izborni proces.
(Da ne bude kao pri poslednjim izborima, kada je DOS, po izjavama samih "donatora",
dobio preko 100 miliona US$ za potrebe predizborne kampanje!)
Uveren sam da je ovo pravilo potpuno u skladu sa izbornim regulativama razvijenih
Zapadnih
zemalja. Stavise, tamo je ta problematika VRLO DETALJNO OBRADJENA.
Izborni sistem: Vecinski ili proporcionalni?
Biranje lista (stranaka) ili pojedinaca (licnosti)?
Pozdrav Branko O. Bojovic