Title: Message
 Saopstenje Astra grupe
Beograd, 16. oktobar 2001.

      "Juce popodne sam razgovarao sa predstavnicima najvisih drzavnih organa Republike Srbije, koji su me uverili da mogu bezbedno da se vratim u zemlju i da ce biti preduzete sve potrebne mere zastite. Ja im verujem i ja cu to uciniti. Moj odlazak nema nikakve veze sa ekstraprofitom. Nikada nisam dovodio u pitanje spremnost Astra banke da plati ekstraprofit.
       Jedino sta sam trazio je da se primeni ista metodologija kao i prema svim drugima. Imam razloga i dokaza da verujem da nisu postovani isti principi i metodologija kada je u pitanju Astra banka, vec da se naplati ekstraprofita pristupilo selektivno.
       U najmanju ruku je nelogicno da Astra banka koja je od ukupne mase primarne emisije 114 miliona maraka, odnosno 0,39 odsto od ukupne sume od 37 milijardi maraka koje je emitovana Narodna banka, Astra banka bude prva na listi ekstra profitera sa poreskom obavezom od 67,8 miliona maraka. Zahvaljujem se nadleznim organima koji su podrzali stav da za Astra banku treba da vaze isti kriterijumi kao i za sve druge.
       Juce odrzan hitan sastanak predstavnika srpske vlade, Republicke uprave javnih prihoda i menadzmenta Astra banke i Mobtela kako bi sto pre bio postignut dogovor o nacinu placanja ekstraprofita, povlacenju blokade Banke i bila skinuta sumnja o visini osnivackog uloga u Mobtelu kako bi nesmetano nastavili rad. Danas ce javnost biti obavestena o resenju ovog pitanja.
       Zahteveo sam, takodje, da se formira parlamentarna ili drzavna komisija u kojoj bi bili i nezavisni eksperti, koja bi proucila i procenila tokove poslovanja BK kompanije u poslednjih 12 godina, ili u svih 30 godina koliko radimo i o svemu dala svoj sud. Mi smo biznismeni i bavimo se poslovnim aktivnostima. Greske su moguce u biznisu u uredjenim ekonomijama i zemljama kakve su u Evropu ili SAD, a kamoli u uslovima kakvi su vladali u nasoj zemlji poslednje decenije.
       BK Kompanija se nikada nije bavila nijednom nezakonitom ili nelegalnom aktivnoscu. Nije uvozila naftu, cigarete i drugu akciznu robu na cemu su ostetili ovu drzavu i narod za desetine milijardi maraka. Mi smo poslovali po vazecim zakonima, placali poreze i sve dazbine. Zato trazimo da se formira parlamentarna komisija i prouci svu dokumentaciju i ugovore.
       Verujem da ce jedna takva drzavna komisija biti vrlo brzo formirana i da ce dati svoj sud o nasem radu. Mi to zahtevamo kao porodica, zbog predaka na koje smo ponosni i zbog nase dece i unuka jer zelimo da nose cestito ime Karic bez senke i opterecenja".

                                                 Bogoljub Karic